• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΩΝΥΜΟΣ' | 24 Νοεμβρίου 2010, 21:59

    κ. Υφυπουργέ Η πρόταση είναι σε σωστή κατεύθυνση. Οι παραδοχές της ωστόσο, όσο και ο στόχος της δεν είναι απολύτως σαφείς. Έχω γι' αυτό το εξής ερώτημα: Γιατί δεν περιορίζετε τον αριθμό των επιλογών των υποψηφίων τον Μάρτιο (π.χ. 1-2 συναφή γνωστικά αντικείμενα σε όλα τα ΑΕΙ που τα προσφέρουν, δίνοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα και για δεύτερο γύρο δηλώσεων για όσες θέσεις έμειναν κενές από τον πρώτο γύρο (το καλοκαίρι); Δεν γνωρίζω άλλη χώρα που ο αριθμός των επιλογών των υποψηφίων να είναι τόσο μεγάλος όσο στην Ελλάδα; Το έχετε κοιτάξει; Έχετε αναλύσει τους λόγους αυτής της διαφοράς και κυρίως τις συνέπειές της; Και μια δεύτερη ευκαιρία δεν είναι τεχνικά δύσκολη με τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχύονταν η σημασία της προτίμησης έναντι της επίδοσης και του "τυχαίου" στην τελική εισαγωγή σε σχολή, που νομίζω, είναι το σημαντικό. Κάτι τέτοιο θα ήταν ουσιαστική αλλαγή με πολλαπλά οφέλη, εκπαιδευτικά και κοινωνικά. Τα έχετε σκεφτεί; Αφήνω που θα γίνονταν ευκολότερα αποδεκτές ως αλλαγές. Ευχαριστώ ΑΝΩΝΥΜΟΣ