• Σχόλιο του χρήστη 'νίκος' | 24 Νοεμβρίου 2010, 22:00

    η συμπλήρωση του μηχανογραφικού πριν τις εξετάσεις φαίνεται να ειναι προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά... κατά πρώτον η επικείμενη αλλαγή του περιεχομένου του λυκείου θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο. έτσι θεωρώ ότι ο σημερινός τρόπος λειουργίας του λυκείου, ο τρόπος διαβάσματος των μαθητών, ο σημερινός τρόπος λειτουργίας του ΣΕΠ, δεν συνάδει στην αλλαγή του χρόνου κατάθεσης του μηχανογραφικού. Επιπλέον μπορεί να αυξήσει το άγχος των μαθητών, προκειμένου να πιάσει τις επιλογές του. Η αποτυχία ή η μή αποκομιδή της βαθμολογίας εκείνης που θα λάβει μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές σε κακή ψυχολογική κατάσταση, είναι σαν να του κόβουμε δρόμους που είχε ονειρευτεί, αν λάβουμε επιπλεον υπόψη ότι μια χαμηλότερη επίδοση μπορεί να μην αντικατοπτρίζει τις δυνατότητές του, αλλά μιά κακή στιγμή. Πέραν του ότι μπορεί να ξαναδοκιμάσει, μπορεί να δεί με άλλο μάτι κάποιες διεξόδους μετά τα αποτελέσματα. Η αναφορά της εισήγησης σε περιπτώσεις είναι η μειονότητα. Αυτό μπορεί να μειωθεί με πολύ καλύτερη ενημέρωση των μαθητών και των γονέων από υπεύθυνους και γνώστες του θέματος εκπ/κούς.