• Σχόλιο του χρήστη 'Λένα Γαλυμιτάκη' | 25 Νοεμβρίου 2010, 00:44

    Έχω βιώσει τη διαδικασία συμπλήρωσης μηχανογραφικών ως μητέρα δύο παιδιών και ως καθηγήτρια που διδάσκει σε Λύκειο 25 χρόνια. Διαφωνώ με το χρονικό διάστημα που προτείνεται από το Υπουργείο καθώς ο Μάρτιος είναι κρίσιμος μήνας για τους υποψήφιους. Αφενός θα τους αποπροσανατολίσει από το διάβασμα και αφετέρου θα ενισχύσει το άγχος και των μαθητών και των οικογενειών τους. Είναι γνωστό πως αν έχουν ένα ολόκληρο μήνα στη διάθεσή τους, όλο αυτό το διάστημα θα αναλωθεί σε συζητήσεις, αποφάσεις, αναιρέσεις στα πλαίσια της οικογένειας και σε συζητήσεις επί συζητήσεων για σχολές και τμήματα μέσα στις τάξεις. Αν πάρουμε υπόψη επίσης πως οι εκδρομές των περισσότερων σχολείων γίνονται αυτό το διάστημα, φοβάμαι πως η αποδιοργάνωση που παρατηρείται στα Λύκεια από τα μέσα Απριλίου με τις απουσίες των μαθητών, θα ξεκινήσει από την 1η Μαρτίου. Το επιχείρημα πως τα αποτελέσματα θα εκδοθούν σε συντομότερο χρόνο δεν ευσταθεί. Με δεδομένο ότι οι εξετάσεις θα διεξαχθούν το ίδιο χρονικό διάστημα που διεξάγονται κάθε χρόνο και η βαθμολόγηση των γραπτών θα διαρκέσει όσο διαρκεί συνήθως, με ποια λογική θα εκδοθούν γρηγορότερα; Δεν θα γίνει επεξεργασία των στοιχείων και πάλι με βάση τις προτιμήσεις τους; Εκτός κι αν το Υπουργείο σχεδιάζει να ξεκινήσουν συντομότερα οι εξετάσεις ή να διορθωθούν τα γραπτά σε διάστημα μιας εβδομάδας. Όσο για τα υπόλοιπα επιχειρήματα, όπως οι συμβουλές των "ειδικών", η συμπλήρωση των μηχανογραφικών σε συνάρτηση με τις βάσεις των προηγούμενων χρόνων,η επιθυμία κάποιων μαθητών να αλλάξουν τις επιλογές τους μετά την κατάθεση του μηχανογραφικού, ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν θα εξακολουθούν να συμβαίνουν; Αν πράγματι το Υπουργείο Παιδείας έχει ως μόνο στόχο να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των μαθητών , θα βρει τρόπο να επιλύσει τα προβλήματα "γραφειοκρατικής" φύσης. Αν η κατάθεση των μηχανογραφικών μπορεί να γίνει το Μάρτιο από τα σπίτια τους και τον υπολογιστή τους, γιατί να μην γίνει και τον Ιούνιο με τον ίδιο τρόπο;