• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΝΟΛΗΣ' | 26 Νοεμβρίου 2009, 09:28

    ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ, ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ,ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΦΟΡΕΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ. ΟΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟ- ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΙΚΙΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ Η ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΧΩΡΙΣΤΑ, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΕΙΣ.