• Σχόλιο του χρήστη 'Λευτέρης' | 25 Νοεμβρίου 2010, 14:15

    Στο θέμα αυτό τα βάζουμε με το σαμάρι ενώ φταίει ο γάιδαρος. Εκεί που πρέπει να δοθεί βάρος είναι στο μάθημα ΣΕΠ (Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός) ώστε ήδη πριν τη Β Λυκείου, όπου γίνεται μια πρώτη επιλογή μεταξύ κατευθύνσεων, ο μαθητής να έχει μια ιδέα για τον κλάδο που του αρέσει. Προτείνω λοιπόν να κατατίθενται μηχανογραφικά το Μάρτιο ή τον Απρίλιο αφού το θεωρείτε σκόπιμο (ιδανικά, στις διακοπές του Πάσχα) αλλά το μάθημα ΣΕΠ να υπάρχει στο αναλυτικό πρόγραμμα από Α Γυμνασίου, να οργανωθεί σοβαρά, να βαθμολογείται κανονικά (οι μαθητές τείνουν να υποτιμούν μαθήματα που δεν έχουν βαθμολογία) και να περιλαμβάνει επισκέψεις επαγγελματιών ή σε επαγγελματίες, διάφορα τεστ προσωπικότητας, μελέτη οδηγών σπουδών από διάφορα πανεπιστήμια και ΤΕΙ και συναφείς δραστηριότητες. Ίσως είναι τυπικά εκτός θέματος αυτό που λέω αλλά ειλικρινά θεωρώ ότι το όλο θέμα είναι... "εκτός θέματος".