• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΗΤΑΣ' | 25 Νοεμβρίου 2010, 14:51

    ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΕΝΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ. ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΓΧΟΣ ΘΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΛΠ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ. ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΛΠ. ΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ,ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΚΑ. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΤΙ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΣΤΗΚΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ. ΕΔΩ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.