• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΙΧΑΛΗΣ ΖΑΙΡΗΣ' | 25 Νοεμβρίου 2010, 16:08

    ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΟΤΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΤΗ ΥΠΟΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΩΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ.ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ.ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΤΙ?ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΦΘΟΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΜΕΝΟΣ Ή ΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΣΙΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΜΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΤΟΥ.ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑΣ ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΝΕΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ,ΕΚ ΤΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ,ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ.ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΧΑΙΡΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ. ΜΑΘΗΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ