• Σχόλιο του χρήστη 'Φοιτήτρια' | 2 Ιανουαρίου 2018, 19:20

    Ως φοιτητρια του τμήματος ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ θα ηθελα κι εγω να επισημανω τη σημασια του τμηματος μου. Οι αποφοιτοι του τμηματος αυτου χειριζονται τα πιο σημαντικα μηχανήματα-ισως-για την ευρεση τραυματος και για την θεραπεια των ασθενων. Θα μπορουσαν ομως αυτα τα μηχανήματα να μετατραπουν σε "οπλα" με καποιο λαθος χειρισμο. Ορισμενα απο αυτα εχουν να κανουν με ιοντιζουσα ακτινοβολια. Σιγουρα θα εχετε ακουσει κατι για αυτο. Σκεφτειτε λοιπον εναν απόφοιτο που στα πρωτα εξαμηνα της πανεπιστημιακης του εκπαιδευσης ειχε κοινα μαθηματα με οπτικους-οπτομετρες, οδοντοτεχνιτες, αισθητικους-κοσμητολογους και τεχνολογους ιατρικων εργαστηριων..... Ασφαλως και δεν θελω να πω οτι τα αλλα τμηματα ειναι κατωτερα απο το δικό μου. Το αντιθετο μαλιστα, ολα τα τμηματα ειναι εξισου σημαντικά. Με προβληματίζει ομως (κι οχι μονο εμενα, αλλα όλους τους προαναφερθείσες) το γεγονός οτι εχουμε τελειως διαφορετικα επαγγελματα. Πώς θα ταιριαξουμε ολοι εμεις; Δηλαδη..... θα ειναι υποχρεωμενοι οι αλλοι φοιτητες να μαθουν ακτινοφυσικη που κανουμε εμεις; Ή θα ειμαστε εμεις υποχρεωμενοι να μαθουμε την ανατομια του ματιου με την ιδιαιτερη προσοχη που θα πρεπει να αφιερώσει ενας οπτικος; Ειναι τελειως παραλογη η συγχωνευση των 5 άσχετων μεταξύ τους τμημάτων στο κανουργιο τμημα βιοϊατρικων επιστημών. Σας παρακαλω πολυ, ξανασκεφτείτε το