• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασόπουλος Κωνστ.' | 3 Ιανουαρίου 2018, 13:14

    Διορθωμένο κείμ. Επ ευκαιρία της διαβούλευσης κατθέτω τα εξής: Τα ΚΕΕ καλούνται να παρέχουν επαγγελματική κατάρτιση με καθηγητές ΔΕΠ οι οποίοι δεν διαθέτουν επαγγελματική κατάρτιση. Τα μεταδευτεροβάθμια ΙΕΚ αντί να μετατραπούν σε ανώτερες σχολές επαγγελματικής κατάρτισης με ρόλο διακριτό απο τα μεταγυμνασιακά ΙΕΚ και τις ειδικότητες που αφορούσαν ΤΕΕ-ΤΕΛ πλεόν καταργούνται με την ιδρυση των ΚΕΕ. Προβλήματα που δημιουργούνται απο αυτό: 1) Τα ΙΕΚ μεταδευτεροβάθμια (τριτοβάθμια) έχουν 2,5 χρόνια τυπικές σπουδές και εξετάσεις πιστοποίησης. Η ύλη της πιστοποίησης δεν έχει διδαχθεί σε μεγάλο ποσοστό απο το ΙΕΚ (55%). Το γνωρίζουν όλοι ασχέτως αν προσπαθούν το τελευταίο εξάμηνο να καλύψουν ένα μεγάλο μέρος των ερωτήσεων που πρακτικά αυτό είναι αδύνατο. Οι σπουδαστές πρέπει με προσωπική μελέτη να καλύψουν απο επαγγελματικά συγγράμματα το κενό αυτό. Ενας χρόνος τουλάχιστον απαιτείται, χρόνος που δεν λαμβάνεται σαν περίοδος φοίτησης. Απάντηση σε αυτό καμμία απο κανέναν. Η συζήτηση γίνεται στο πως θα απορροφηθούν τα κονδύλια απο τα πανεπιστήμια. 2) Οι ήδη διπλωματούχοι ΙΕΚ θα έχουν δικαίωμα να εντάσσονται στο 3 έτος σπουδών των αντιστοίχων ΑΕΙ? 3)Τα πτυχία των παλιών ΙΕΚ πως θα διαχωριστούν απο τα νέα ΙΕΚ ειδικοτήτων μαγείρων και κομμωτριών? 4)Το επίπεδο 5 του εθνικού πλαισίου προσόντων στην πράξη τι όφελος προσδίδει στο διπλωματούχο ΙΕΚ σε επαγγελματικά δικαιώματα απέναντι στο επίπεδο 4 και 3. Μέχρι στιγμής κανένα νέο προεδρικό διάταγμα , ότι ίσχυε ισχύει. Τα ΙΕΚ εξισώνονται με λύκειο. 5) Ποιός ο ρόλος του ΕοΠΠΕΠ στα επαγγελματικά δικαιώματα των ΙΕΚ διότι μέχρι και τώρα αποποιούνται κάθε ευθύνης και απαντούν οτι αυτά ρυθμίζονται με προεδρικά διατάγματα. Αρα δείχνουν τον υπουργό ως υπεύθυνο για αυτήν την κατάντια. Ευχαριστώ και εγώ ,πιστεύοντας παρόλα αυτά οτι οι ανωτέρω προτάσεις θα προβληματίσουν και θα βοήθήσουν να υπάρξει μια δικαιότερη αντιμετώπιση των πολύπαθων διπλωματούχων ΙΕΚ απο το υπουργείο.