• Σχόλιο του χρήστη 'Ράπτης Σπυρίδων' | 17 Μαρτίου 2018, 10:35

    Αντιγράφω όλα τα απαραπανω της ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΕΝΟΥΝΟΥ και ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ Τελικα αυτοι που καταργούν αυτό το θεσμό πιστέυω πως ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΕΧΕΙ, ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. Ένα μεγάλο λάθος στην εκπαίδευση θα είναι η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Η βοήθεια που παρέχουν στα σχολεία και τις διοικητικές μονάδες (Διευθύνσεις, ΚΕΔΔΥ…) είναι πολύ σημαντική και αρκεί ένα δύο τηλεφωνήματα σε Διευθυντές εκπαίδευσης για να γίνει αυτό κατανοητό. Για να ακριβολογούμε για να ανταποκριθούν στις αρμοδιότητες τους τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και να βοηθήσουν τις διοικητικές μονάδες (που κυριολεκτικά στηρίζονται πάνω τους) πρέπει να ενισχυθούν σε προσωπικό αλλά και υποδομές, ενώ η μη χορήγηση οδοιπορικών στους νομούς της επαρχίας αλλά και σε περιοχές της πρωτεύουσας δυσχεραίνει το έργο τους (οι μετακινήσεις πραγματοποιούνται μετά από ώρες στο τηλέφωνο μήπως και δεν χρειαστεί η επίσκεψη ή με προσωπικά έξοδα). Δεν διστάζω να πω πως πολλές φορές νομίζω πως «κλείνω τρύπες». Σήμερα την εποχή της τεχνολογικής προόδου (του myschool, των ψηφιακών υπογραφών κλπ) είναι τόσες οι ανάγκες των σχολείων σε θέματα τεχνολογίας που είναι αδύνατο 4 άτομα στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ να εξυπηρετήσουν 460 σχολεία, δύο Διευθύνσεις, το ΚΕΔΔΥ, το ΕΚΦΕ, τα ΚΕΣΥΠ…… Όταν λοιπόν καταργείς τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, προφανώς καταργείς τη «δωρεάν» τεχνολογική στήριξη των σχολείων και των διοικητικών μονάδων και αυτά πρέπει να βρουν κονδύλια (πολλά σχολεία δεν έχουν χαρτί, κιμωλίες, πετρέλαιο κλπ αφού εξαρτώνται από χρεοκοπημένους δήμους…) για την απαιτούμενη στήριξη. Ένα υπολογιστής για να επισκευαστεί χρειάζεται το λιγότερο 50 ευρώ, χωρίς τα ανταλακτικά … και οι υπολογιστές στα σχολεία είναι σε γενικές γραμμές παλιάς τεχνολογίας, οπότε οι βλάβες είναι συχνές. Παραθέτω μια τυπική μέρα στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και ελπίζω αν κάποιος διαβάσει το κείμενο καταλάβει ότι η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι λάθος, αν δε χρειάζεται επιπλέον πληροφορίες ας επικοινωνήσει μαζί μου, θα τις μοιραστώ με μεγάλη χαρά. Μια μέρα στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ———————- Ανοίγοντας την πόρτα του γραφείου το πρωί ακούω το τηλέφωνο να χτυπά, τρέχω να το σηκώσω, είναι ο Διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου……., δεν έχουν σύνδεση στο internet και πρέπει να περάσουν κάποια στοιχεία στο myschool, λήγει η προθεσμία. Ο πληροφορικός του σχολείου κοίταξε αλλά δεν μπόρεσε να λύσει το θέμα, είχε και μάθημα και έπρεπε να βρίσκεται στην τάξη. Δίνω τις κατάλληλες οδηγίες και τελικά το θέμα λύθηκε μετά από μισή ώρα στο τηλέφωνο αρχικοποιώντας τις ρυθμίσεις στο δρομολογητή. Ενώ μιλάω με το σχολείο, αρχίζει να χτυπά το άλλο τηλέφωνο, το σηκώνει ο συνάδελφος και λύνει ένα άλλο πρόβλημα. Οι άλλοι δύο συνάδελφοι σήμερα είναι σε επίσκεψη στο ΓΕΛ.. ….. (30 χιλιόμετρα μακριά από την έδρα μας – με δικό τους αυτοκίνητο φυσικά και χωρίς οδοιπορικά). Το σχολείο μετακόμισε και πήγαν να βοηθήσουν στην επανεγκατάσταση του εργαστηρίου. Τη στιγμή που κλείνω το τηλέφωνο έρχεται η Διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου….. για να αρχικοποιήσουμε το Token για την ψηφιακή υπογραφή, είναι τόσο πολύπλοκη η διαδικασία που χρειάστηκε 3 ημέρες για να στήσουμε τον υπολογιστή, να κάνουμε τις ρυθμίσεις για να μπορούμε να βοηθήσουμε τους Διευθυντές των 460 περίπου σχολείων που έχουμε στην αρμοδιότητα μας. Ενώ είμαστε στη διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής έρχεται μια υπάλληλος από τον 1ο όροφο, το fax των οικονομικών δεν τυπώνει τα fax και είναι επείγον γιατί εκεί στέλνουν οι Διευθυντές τα παρουσιολόγια των αναπληρωτών …. Δε θα πληρωθούν στην ώρα τους μας λέει. Ο συνάδελφος κατεβαίνει στον 1ο όροφο. Έρχεται και το δεύτερο ραντεβού για ψηφιακή υπογραφή, ενώ έχει χτυπήσει ακόμα δύο φορές το τηλέφωνο, ένα για ψηφιακή υπογραφή και ένα δεύτερο για ραντεβού-επίσκεψη με το 5ο νηπιαγωγείο….. που παρέλαβε ένα διαδραστικό και έχει πρόβλημα στη σύνδεση με τον Η/Υ και ένα φωτοτυπικό που θέλουν να δουλεύει και ως εκτυπωτής. Ευτυχώς είναι κοντά οπότε λίγα τα οδοιπορικά. Η πρώτη έκδοση ψηφιακής υπογραφής έγινε με επιτυχία, η δεύτερη όχι, ο Διευθυντής πρέπει να πάει πάλι στο ΚΕΠ, τηλεφωνώ στον Ερμή ( Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης), έχουν και αυτοί πρόβλημα, κλείνω την επόμενη μέρα νέο ραντεβού με τον Διευθυντή. Ανοίγω το e-mail, έχω δύο ερωτήματα από καθηγητές πληροφορικής πέντε αναρτήσεις για την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης (ακόμα δεν μπόρεσαν να την αναθέσουν σε κάποιον υπάλληλο της Διεύθυνσης, οπότε τη συντήρηση έχει αναλάβει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ). Κάνω τις αναρτήσεις. Χτυπά παράλληλα το τηλέφωνο, ήρθαν από το 3ο ΓΕΛ….. και έφεραν τέσσερις υπολογιστές με βλάβη, έχουν διπλοπαρκάρει, πηγαίνει ο συνάδελφος να τους παραλάβει. Η επισκευή θα γίνει τις επόμενες 2-3 ημέρες – ο τεχνικός στο……κατάστημα τους ζήτησε 50 ευρώ για κάθε υπολογιστή. Ήρθαν και από την Πρωτοβάθμια Διεύθυνση, το οικονομικό τμήμα έφερε έναν υπολογιστή όπου έπρεπε να ανακτήσουμε πολύ σημαντικά διαγραμμένα αρχεία από το δίσκο, υπερεπείγον είπαν… Τηλεφωνεί η προϊσταμένη του ΚΕΔΔΥ, έχει μια δωρεά οχτώ υπολογιστές, θέλει να τους εγκαταστήσουμε και τους παλιούς να τους αναδιανείμουμε σε άλλες θέσεις εργασίας, επίσκεψη για 2 άτομα δύο ημέρες σίγουρα, κλείνω το ραντεβού για την άλλη εβδομάδα…… Πρέπει να εγκαταστήσω και το Server του 2ου ΓΕΛ…. με λογισμικό Ubuntu, να κάνω δοκιμές ώστε την άλλη εβδομάδα να πάμε να στήσουμε όλο το εργαστήριο. Δεν υπάρχει και τεχνική στήριξη (Ubuntu/LTSP/Epoptes/sch-scripts) και πρέπει να ψάχνουμε να λύσουμε τα τυχόν προβλήματα…. Να μπω και με teamviewer στον υπολογιστή του 3ου νηπιαγωγείου….. να δω γιατί δεν μπορούν να κάνουν επιβεβαίωση στο Myschool. Α! και να πάρω και στην Πάτρα τηλέφωνο, στο ΙΤΥ να ανοίξουν για το δίκτυο της Διεύθυνσης την πρόσβαση για την εφαρμογή του ΙΚΑ …. Α! να στείλω και την πρόσκληση, αφού πάρω τηλ το σύμβουλο, για το σεμινάριο που οργανώνουμε την επόμενη εβδομάδα και να συμφωνήσω για την ώρα που θα πραγματοποιήσουμε παρουσίαση στο 4ο …. για την ασφάλεια στο διαδίκτυο ………….. Ατήματα: – Δεν λαμβάνω e-mail από τη Διεύθυνση εδώ και 4 ημέρες – Δεν έχω σύνδεση στο διαδίκτυο – Δεν μπορώ να μπω στην εφαρμογή για τις άδειες που μας φτιάξατε. – Έσβησα ένα αρχείο και δεν έχω backup – Δεν μπορώ να μπω στο Myschool – Θέλουμε επανεγκατάσταση του υπολογιστή της γραμματείας – Δεν ανοίγει ο υπολογιστής του VBI – Πως θα βάλω ένα νέο προϊόν στο κτηματολόγιο ηλεκτρονικών υποδομών; – Θέλουμε βοήθεια στο δίκτυο του εργαστηρίου – Θέλουμε βοήθεια να εγκαταστήσουμε στο εργαστήριο ελεύθερο λογισμικό….ποιές είναι οι προδιαγραφές… – Θα εγκαταστήσουμε νέο εργαστήριο θέλουμε τεχνική στήριξη – Θα φέρουμε 2 υπολογιστές για επισκευή και ένα laptop (μάλλον ο δίσκος χάλασε…παραγγείλτε το ανταλλακτικό και θα το πληρώσει το σχολείο) – Θέλουμε βοήθεια για την εγκατάσταση του ΔΑΥΚ για τις συντάξεις – Δεν μπορώ να υπογράψω ψηφιακά, μου βγάζει το μήνυμα «….» – Το δίκτυο «σέρνεται» – Άλλαξα δρομολογητή και θέλω βοήθεια να ορίσω τους κωδικούς ώστε να συνδέεται το σχολείο μέσω του ΠΣΔ – Ορίστηκες πραγματογνώμονας σε ΕΔΕ …για τεχνικά θέματα φυσικά – Δεν δουλεύει το τηλεφωνικό κέντρο – Θέλω μια επείγουσα ανάρτηση στην ιστοσελίδα – Μπορείτε να μας φτιάξετε μια εφαρμογή ή ένα excel που να κάνει ….. – Ένα ιδιωτικός εκπαιδευτικός θέλει να ανοίξει λογαριασμό στο ΠΣΔ, τι πρέπει να κάνει; – Ποιος θα αναλάβει τη μηχανογράφηση του βαθμολογικού – Αγοράσαμε νέο εκτυπωτή , θέλουμε να μας στο εγκαταστήσετε…. – Τρεμοπαίζει η οθόνη μου….. – Ακούω ένα θόρυβο από τον υπολογιστή…. – Τι υπολογιστές να αγοράσουμε για το εργαστήριο – Θέλουμε εκπαίδευση στη χρήση διαδραστικών… – Έχασα όλα τα e-mail μου Κλπ κλπ κλπ ……. Και έτσι συνεχίζεται η κάθε εργάσιμη ημέρα στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ…. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ Άρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών 1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί. 2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη. 3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ενας στην Πρωτοβαθμια, με οργανικη απο την Πρωτοβαθμια (δεν υπαρχουν οργανικες πληροφορικης στην πρωτοβαθμια) και ενας στην Δευτεροβαθμια.... Οταν θελεις να κανεις ελεγχο μιας βλαβης σε ενα σχολειο στη δομημενη καλωδιωση με lan tester την τρεχουσα περιοδο ειμαστε 2 ατομα και τρεχουμε σαν το "βεγγο" 2οροφα και 3οροφα κτιρια για να βγαλουμε συμπερασμα. Τη τεχνογνωσια που εχουμε αποκτήσει τοσα χρονια δεν την εχουν ουτε και τα καλυτερα μαγαζια ιδιωτων....