• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ' | 17 Μαρτίου 2018, 13:58

    Το νομοσχέδιο αναφέρει ότι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου πρέπει να διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2. Το ίδιο δεν ισχύει για τον Περιφερειακό Διευθυντή που κατέχει ανώτερη θέση στην Ιεραρχία. Ούτε σε άλλη δημόσια θέση αποτελεί βασικό προσόν. Ο στόχος είναι να αποκλειστούν κάποιοι υπερπροσοντούχοι εκπαιδευτικοί επειδή τόλμισαν να αποκτήσουν διδακτορικό, μεταπτυχιακό/ά, δεύτερο πτυχίο, να διαθέτουν συγγραφικό-ερευνητικό έργο που είναι το σημαντικότερο για τη θέση αυτή, καθώς και άλλα μετρήσιμα προσόντα, αλλά πάσχουν σε ένα χαρτί που ελάχιστα μπορεί να προσφέρει για τη συγκεκριμένη θέση. Ωστόσο, το ΥΠ.Π.Ε.Θ το θέτει ως προσόν για αποκλεισμό κάποιων προσοντούχων και επιλογή άλλων που ως προσόν τους είναι αυτό (ευνοιοκρατία;). Αποκλείονται με τον τρόπο αυτό προσοντούχοι εκπαιδευτικοί και μάλιστα σχολικοί σύμβουλοι που πολλά έχουν προσφέρει στην επιμόρφωση και τη στήριξη των εκπαιδευτικών. Θεωρώ ότι είναι αντισυνταγματική η απαίτηση αυτή διότι έρχεται σε αντίθεση με την αρχή των ίσων ευκαιριών, της αξιοκρατίας,Η αξιοκρατία είναι έκφανση της αρχής της ισότητας των πολιτών. Η αρχή αυτή επιβάλλει την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών στον κάθε πολίτη για διεκδίκηση θέσης ή αξιώματος στην πολιτεία. Το δικαίωμα πρόσβασης στις δημόσιες λειτουργίες είναι στενά συνυφασμένο με την ιδιότητα του πολίτη χωρίς αποκλεσμό κανένος. Όποιος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου δεν κατέχει ένα χαρτί που να πιστοποιεί τη γνώση ξένης γλώσσας είναι ανίκανος να καταλάβει αυτή τη θέση; Καταφέραμε να κάνουμε δημοσιεύσεις σε ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά,σε κεφάλαια ξενόγλωσσων βιβλίων, να έχουμε συμμετάσχει σε διεθνή συνέδρια, αλλά είμαστε ανίκανοι να καταλάβουμε αυτή τη θέση που με επιτυχία υπηρετήσαμε τόσα χρόνια. Κατά την άποψή μου, θα πρέπει να διαγραφεί από το νομοσχέδιο η φράση: "πρέπει να διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2".