• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 18 Μαρτίου 2018, 14:36

    Σχετικά με το κριτήριο της επιστημονικής συγκρότησης 1)Τυπικά προσόντα Τα μεταπτυχιακά έχουν πιστωτικές μονάδες (ECTS) και επομένως διαφορετική βαρύτητα. Αντί για όλα 3,5 μόρια, θα ήταν πιο δίκαιη η αναλογική μοριοδότησή τους όπως: Μεταπτυχιακό (120ECTS) : 4 μόρια Μεταπτυχιακό (90ECTS) : 3 μόρια Μεταπτυχιακό (60ECTS) : 2 μόρια Επίσης, θα ήταν εύλογη η προσθήκη της διάταξης διδακτορικό + μεταπτυχιακό = 7,5 μόρια, αφού στην πλειοψηφία τους τα μεταπτυχιακά αποτελούν προϋπόθεση για διδακτορικά και επειδή θα πρέπει να υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω μοριοδότηση (σύνολο 9 μόρια) για όποιον διαθέτει δεύτερο πτυχίο (ή δεύτερο μεταπτυχιακό). 2)Ξένες γλώσσες Είναι πολύ σημαντικό κριτήριο για ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία, στην Ευρώπη και στον κόσμο. Σε αυτό το πλαίσιο θα έπρεπε να μοριοδοτειται η γλωσσομάθεια για περισσότερες γλώσσες με ένα όριο συνολικής μοριοδότησης της γλωσσομαθειας 3 μόρια, (και με μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ του επιπέδου Γ και του Β2) π.χ. Γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου Γ : 1 μόριο Γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 : 0,6 μόρια 3)Επιμόρφωση Δε γίνεται κατανοητή η διάκριση μεταξύ ετήσιας επιμόρφωσης ΑΣΠΑΙΤΕ και άλλου ΑΕΙ. Ίσως θα ήταν πιο λογική η διατήρηση της διάταξης του 2017 με προσθήκη κάποιου απαραίτητου αριθμού ωρών. Διδακτική υπηρεσία Ειδικά για τους Δ/ντες σχολικών μονάδων που έχουν προϋπόθεση τα 8 διδακτικά έτη, φαίνεται παράλογο να ξεκινά η μοριοδοτηση από τα 10 έτη. Δηλαδή, μεταξύ 8 και 10 διδακτικά έτη δεν υπάρχει διαφορά;;; Μάλλον κάτι ξέφυγε στο κείμενο. Ευχαριστώ.