• Σχόλιο του χρήστη 'Δημοσθένης Κεντεποζίδης' | 18 Μαρτίου 2018, 15:30

    Θεωρώ πως το Σχέδιο Νόμου βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση. Ίσως χρειάζονται κάποιες βελτιώσεις. Μερικές παρατηρήσεις-απορίες-ερωτήματα: 1. Ο χρόνος άσκησης καθηκόντων διεύθυνσης σε ολιγοθέσια σχολεία (1/θ, 2/θ και 3/θ) γιατί να μην αποτιμάται και να μοριοδοτείται; 2. Ο χρόνος άσκησης καθηκόντων διεύθυνσης σε ολιγοθέσια σχολεία (εν προκειμένω 3/θ) τα οποία λόγω αριθμού μαθητών λειτούργησαν (λειτουργικά και όχι οργανικά) ως 4/θ άρα πολυθέσια, γιατί να μην αποτιμάται; 3. Ενώ προβλέπεται μοριοδότηση επιμορφώσεων που διενεργούν Α.Ε.Ι. ή και της ετήσιας μετεκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε. & Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.)δεν προβλέπεται τίποτε για μετεκπαίδευση- επιμόρφωση που έγινε στο εξωτερικό και συγκεκριμένα αναφέρομαι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου. Η ανωτέρω μετεκπαίδευση έγινε (με τη χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας και υποτροφίας) βάσει του Μνημονίου Εκπαιδευτικής Συνεργασίας Ελλάδος Κύπρου (άρθρο 5.2.3) όπου δέκα Ελλαδίτες Εκπαιδευτικοί (Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί) μετεκπαιδεύονταν για ένα σχολικό έτος (εννέα μήνες) στο Π.Ι.Κ. (με ταυτόχρονη εκπόνηση Παγκύπριας Εκπαιδευτικής Έρευνας που δημοσιεύτηκε στο Π.Ι.Κ. και επισυνάφτηκε στο Υπουργείο Παιδείας της Ελλάδος) και πέντε Κύπριου Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μετεκπαιδεύονταν για δύο έτη στο Μαράσλειο Διδασκαλείο.