• Σχόλιο του χρήστη 'Γκουλιάμα Αλεξανδρα' | 19 Μαρτίου 2018, 11:58

    ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΣΝ 1) Στην ΥΑ περί των κριτηρίων και της διαδικασίας επιλογής Υπευθύνων ΣΣΝ (2012), αναγνωρίζεται ως χρόνος διοικητικός, διδακτικός και καθοδηγητικός η θητεία σε Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων. Στο κείμενο όμως του νομοσχεδίου βλέπουμε ότι η θητεία σε οποιαδήποτε άλλη ομοταγή δομή, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΣΝ, αναγνωρίζεται ως διοικητική. Πρόκειται σίγουρα για παράλειψη, που χρειάζεται να διορθωθεί. 2) Επιπλέον, αν και με την παραπάνω αναφερόμενη ΥΑ, οι Υπεύθυνοι ΣΣΝ υπηρετούν με αναγνωρισμένο διδακτικό χρόνο στη δομή (μιας και είναι σε καθημερινή επαφή με εμψύχωση προγραμμάτων, ενημερώσεις κι επιμορφώσεις μαθητών - καθηγητών μέσα στην τάξη), εντούτοις τώρα βλέπουμε να «τιμωρούνται» με την αναγνώριση 2 μόνο ετών διδακτικής υπηρεσίας («άσκηση διδακτικών καθηκόντων..» πλέον) Η παρατήρησή μου έγκειται στο ότι αυτό συνιστά διάκριση και άνιση μεταχείριση, αφού σε προσωπικό άλλων δομών αναγνωρίζεται το σύνολο της θητείας ως διδακτική προϋπηρεσία. Επιπλέον, όσοι τοποθετήθηκαν στη δομή με δεδομένα αυτά που όριζε η αρχική ΥΑ, εγκλωβίστηκαν με την αόριστη παράταση που δόθηκε στη θέση αυτή και έχασαν χρόνια διδακτικής υπηρεσίας χωρίς να τους δοθεί η δυνατότητα να το γνωρίζουν από την αρχή ή να μην ξαναυποβληθούν σε κρίση. Αν συνδυάσουμε, δε, τα παραπάνω με τον αποκλεισμό των ΣΣΝ από το δικαίωμα συμμετοχής στη νέα δομή του ΚΕ.ΣΥ (μιας και κανένα κριτήριο επιλογής δεν περιλαμβάνει αξιοποίηση της εμπειρίας και της επιστημονικής τους κατάρτισης), τότε μιλάμε για επαγγελματική "κακοποίηση" υπαλλήλων που πρόσφεραν με εθελοντισμό και ευθύνη σε άκρως απαιτητικά πεδία. Είναι, έως και ηθικό το ζήτημα...