• Σχόλιο του χρήστη 'Maximos' | 19 Μαρτίου 2018, 14:46

    Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρωτίστως έχει ρόλο τη στήριξη της Εκπαίδευσης. Είτε στον τομέα της υποστήριξης των εργαστηρίων και των υπολογιστών είτε στην υποστήριξη με λογισμικά είτε στην υποστήριξη με επιμορφώσεις είτε στην συμβουλευτική υποστήριξη με τεχνικές γνώσεις και προτάσεις. ΚΑΙ έτσι τα στελέχη του πρέπει να είναι Εκπαιδευτικοί. Προσοχή υπάρχουν διάφοροι που με καλό τρόπο έχουν πάρει σβάρνα τα άρθρα (και στο παρόν άρθρο) και περνάνε τις θέσεις των Διοικητικών. ΠΡΟΣΟΧΗ καμιά θέση Στελέχους Εκπαίδευσης σε Διοικητικούς. Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ (σε αντίθεση με το ΕΚΦΕ) με το παρόν σχέδιο νόμου μπαίνει κάτω από την επίβλεψη Διοικητικού Υπαλλήλου. Αυτό είναι μια πέρα για πέρα υποβάθμιση και του ρόλου του ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά και του ανθρώπου που θα το στελεχώσει. Και όχι ότι δεν υπάρχουν πανάξιοι Διοικητικοί υπάλληλοι, αλλά αφενός είναι Διοικητικοί και όχι Εκπαιδευτικοί, αφετέρου με τον τρόπο που ορίσθηκαν οι Προϊστάμενοι αυτών των τμημάτων (χωρίς επίσημες κεντρικές διαδικασίες επιλογής από το Υπουργείο), μπορεί ο Υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ να βρεθεί κάτω από τις οδηγίες ενός ανθρώπου που είτε δεν έχει καμία σχέση με την Πληροφορική (σε κάποιες Διευθύνσεις έχουν ορισθεί Υπεύθυνοι του Τμήματος Δ’ Πληροφορικής, Διοικητικοί Υπάλληλοι με ειδικότητα Οικονομικού) είτε μπορεί να βρεθεί να καθοδηγείται από υπαλλήλους με απολυτήριο λυκείου. Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (όπως το ΕΚΦΕ), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια, κάτω από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης, να ενισχυθεί, να αναβαθμιστεί και οι Υπεύθυνοι και οι Τεχνικοί Υπεύθυνοι να θεωρούνται Στελέχη Εκπαίδευσης. Είναι μια από τις πιο επιτυχημένες δομές που «τα έβγαλε τα λεφτά της» έτσι όπως δούλεψε και τη χρειάζονται όλοι.