• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 20 Μαρτίου 2018, 07:07

    Η γνώση ξένης γλώσσας είναι υποστηρικτική του έργου του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και καλώς μοριοδοτείται μα σε καμία όμως περίπτωση δεν θα πρέπει να αποτελεί προσόν αποκλεισμού από τη διαδικασία επιλογής. Είναι το λιγότερο άδικο να τιμωρούνται εκπαιδευτικοί που στα παιδικά τους χρόνια όπου κατακτιέται ευκολότερα μια ξένη γλώσσα δεν είχαν πρόσβαση για οικονομικούς λόγους στην ιδιωτική εκπαίδευση και στην συνέχεια στην επαγγελματική τους διαδρομή επένδυσαν και αφιέρωσαν χρόνο σε άλλα αντικείμενα ποια ουσιαστικά κατά την κρίση τους μη κυνηγώντας μόρια για την κατάκτηση κάποιας θέσης στελέχους.