• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Σ.' | 20 Μαρτίου 2018, 08:52

    Στην αρχή καταργήθηκε το 3ωρο από τον υπεύθυνο υποστήριξης των σχολικών εργαστηρίων, οπότε αυξήθηκε το βάρος της υποστήριξης στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Κατόπιν σταμάτησε η υποστήριξη που παρείχαν οι φορείς του ΠΣΔ (λόγω λήξης του έργου ΕΣΠΑ) και αυξήθηκε και άλλο το βάρος της υποστήριξης στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Τώρα καταργούνται και τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ; Λογικό αν κάποιος δει τις προηγούμενες καταργήσεις, παράλογο αν θέλει να υπάρχει μηχανισμός υποστήριξης. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ υπάρχουν από το 2002 και ο εξοπλισμός και η τεχνογνωσία που υπάρχει 16 χρόνια εξαφανίζεται δια νόμου. Πώς θα υποστηριχθούν οι δομές των σχολείων; Από 1 άτομο; Παράλογο; Μήπως στόχος είναι η είσοδος ιδιωτικών εταιριών που θα υποστηρίζουν τα σχολεία; Έχει υπολογισθεί το κόστος αυτού του εγχειρήματος; Είναι δυνατόν στον ΦΕΚ για τον οργανισμό του υπουργείου παιδείας να αναφέρεις τα κεπληνετ και πριν αλέκτωρ λαλήσει (εντός 10 ημερών από την ισχύ) να νομοθετείς την κατάργησή τους; Πρώτα παρουσιάζεις την εναλλακτική και μετά καταργείς μια υπηρεσία. Στην ιστοσελίδα του υπουργείο στο https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7_%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82_%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%8D_%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_v1.pdf υπάρχει αναρτημένο σχέδιο πρότασης για την Πληροφορικής, τις ΤΠΕ και την υποστήριξη. Σχέδιο που είχε γίνει αποδεκτό σε 1η φάση από τον προηγούμενο υπουργό. Το έχετε δει; Γιατί το απορρίψατε; Αν δεν σας ενδιέφερε γιατί σχηματίστηκε αυτή η ομάδα εργασίας; Και για ποιους λόγους αγνοείτε την εισήγηση και καταλήγετε στη λογικής της μπουλντόζας; (δεν μπορώ να το κατανοήσω, ας το καταστρέψω).