• Σχόλιο του χρήστη 'Ελπίδα' | 26 Νοεμβρίου 2010, 11:44

    Η επιλογή να κατατίθεται το μηχανογραφικό δελτίο κατά το μήνα Μάρτιο είναι λανθασμένη και το αποτέλεσμα θα είναι να δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα για όλους . Για ποιους λόγους υποστηρίζεται αυτή η άποψη; 1ον: Λόγοι ψυχολογικοί (που είναι πολύ σημαντικοί για τους μαθητές): Η αναζήτηση σχολών εισαγωγής από το Μάρτιο θα διογκώσει το άγχος και την αγωνία των μαθητών και για το πώς θα γράψουν στις εξετάσεις και για το αν έχουν κάνει τη σωστή επιλογή. Γιατί τα παιδιά εκτός από τις δυνατότητές τους και τις ικανότητές τους που πρέπει να οξύνουν και να αναπτύξουν αυτό το κρίσιμο διάστημα, έχουν το δικαίωμα να ονειρεύονται και να ελπίζουν. Η κατάθεση του μηχανογραφικού τον Ιούλιο είναι κάτι πολύ μακρινό ακόμα κι αυτό διαμορφώνει τις προϋποθέσεις για καλύτερη ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να οδηγήσει σε πιο συντονισμένη και αποτελεσματική προσπάθεια, αφού το όνειρο, που πολλές φορές ο νέος δεν αποκαλύπτει, σ’ αυτή τη φάση φλογίζει την ψυχή του. 2ον: Λόγοι εκπαιδευτικοί-παιδαγωγικοί : Με όλη αυτή τη συζήτηση έχουμε ξεχάσει τον παιδαγωγικό ρόλο του σχολείου και μια έκφανση αυτών των εξετάσεων που εξακολουθούν να είναι και απολυτήριες εξετάσεις . Τότε γιατί να διδάσκονται τα υπόλοιπα μαθήματα της Γενικής Παιδείας ; Ήδη η κατάσταση είναι αποκαρδιωτική και έχει διατυπωθεί αρκετές φορές από πολλούς η άποψη ότι αποφοιτούν αριστούχοι παπαγάλοι από τα Λύκεια χωρίς κριτική σκέψη και το έρεισμα της Γενικής Παιδείας. 3ον : Λόγοι πρακτικοί: Και τον Ιούλιο να μπορούν να υποβάλλουν το μηχανογραφικό ηλεκτρονικά από το σπίτι τους οι μαθητές μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Γιατί αυτό μπορεί να συμβεί το Μάρτιο και όχι και τον Ιούλιο. Με την αβεβαιότητα και το τυχαίο που χαρακτηρίζει το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων οι μαθητές το Μάρτιο θα είναι αναγκασμένοι να δηλώνουν περισσότερες σχολές και φυσικά οι βάσεις των παρελθόντων ετών είτε το Μάρτιο είτε τον Ιούλιο πάντα θα λαμβάνονται υπόψη. Οπότε και ο χρόνος εργασίας των επεξεργαστών του θέματος θα πολλαπλασιαστεί. Το επιχείρημα για τον καλύτερο προγραμματισμό από τη μεριά της οικογένειας για το καλοκαίρι και την ανεύρεση κατοικίας κ.λ.π. είναι δευτερεύον ενώπιον της επιδιωκόμενης επιτυχίας εισαγωγής σε μια σχολή προτίμησης. Στο κείμενο υπέρ της κατάθεσης του μηχανογραφικού το Μάρτιο αναφέρεται το παράδειγμα της υποψήφιας σε σχολές Βιολογικές. Κι άλλοι υποψήφιοι έκαναν το ίδιο λάθος γιατί ακριβώς δεν συμβουλεύθηκαν τις Βάσεις των παρελθόντων ετών και δεν γνώριζαν ότι υπάρχουν διακυμάνσεις ( η άνοδος ή πτώση των βάσεων δεν είναι φετινό φαινόμενο). ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ.