• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστόπουλος' | 20 Μαρτίου 2018, 12:16

    Για την παράγραφο 1 θα πρέπει να προσδιοριστεί το πλαίσιο της Τεχνικής Στήριξης και της Εφαρμογής της Πληροφορικής αναλυτικά. Η υφιστάμενη Τεχνική Στήριξη προς τις Σχολικές Μονάδες αλλά και την Διοίκηση της Εκπαίδευσης που περιλαμβάνει Απομακρυσμένη βοήθεια, Επιτόπια επίσκεψη ή Επισκευή στο γραφείο ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα υπάρχει; Αν όντως υπάρχουν όλες αυτές οι μορφές Τεχνικής στήριξης τότε η προτεινόμενη αναλογία 1 Υπεύθυνος για 60 περίπου μονάδες δεν είναι επαρκής για τις ανάγκες των Σχολείων. Η εμπειρία των τελευταίων ετών, που τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ στηρίζουν και τις δύο βαθμίδες της Εκπαίδευσης, έχει καταδείξει ότι η αποτελεσματική Τεχνική Στήριξη και εφαρμογή της Πληροφορικής μπορεί να επιτευχθεί με σαφώς μικρότερες αναλογίες, πολύ κάτω των 60 σχολείων ανά Υπεύθυνο με δεδομένο την διαρκή αύξηση των αιτημάτων των Σχολικών Μονάδων, όπως αποδεικνύεται και από το Πληροφοριακό Σύστημα του helpdesk του ΠΣΔ. Για την παράγραφο 3 οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής να υπάγονται, ως Εκπαιδευτικοί, στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας ή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα και όχι στον Διοικητικό του τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης.