• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 20 Μαρτίου 2018, 12:22

    "6. Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κάθε ΠΕ.Κ.Ε.Σ. συνεδριάζουν σε Ολομέλεια και, εξασφαλίζοντας τη συλλογική και διεπιστημονική συνέργεια στην άσκηση των αρμοδιοτήτων τους, αποφασίζουν για: α) την οργάνωση επιμορφωτικών δράσεων, β) τον ετήσιο συλλογικό προγραμματισμό των δράσεων.." της φιλολογίας το νάγνωσμα όσοι πιστοί προσέλθετε. συνεδρια΄ζουν ΄πόσες δορές την εβδομάδα, το μήνα , το χρόνο; ποιοί κάνουν τις επιμορφωτικές δράσεις οι ίδιοι ή κάποιοι άλλοι; μιλούν με Πανεπιστήμια και συνδιοργανώνουν ή ψάχνουν εκπαιδευτικούςνα κάνουν την επιμόρφωση αντί για αυτούς; πόσες επιμορφώσεις το χ΄ρονο πρέπει να κάνουν; όσο για τον προγραμματισμό και την ανατροφοδότηση..ελπίζω να μην είναι σαν τα παλιά που απλά ζητάμε από τον εκαπιδευτικό στην αρχή του χρόνου να στήλει έναν πίνακα με προγραμαμτισμό της ύλης σύμφωνα με το ΠΣ του ΙΕΠ και μια έκθεση στο τέλος τι προβλήματα συνάντησε, οι οποίες καταλήγουν στο αρχείο ή από προτάσεις εκπαιδευτικών να γίνονται προτάσεις των συντονιστών χωρίς αναφορά στο ποιός έκανε την πρόταση και εντόπισε το πρόβλημα. από χρόνια οι εκπαιδευτικοί ζητούν νέα εγχειρίδια με δραστική μείωση της ύλης, με αξιολόγηση της μάθησης, με σενάρια διδασκαλίας πραγματικά που να αντιστοιχούν στις ώρες που διδάσκεται το μάθημα και οι ώρες να έχουν μια λογική συνέπεια με το μέγεθος της ύλης που πρέπει να διδαχθεί (όχι αν ζητείται να κάνεις ένα αντικείμενο [που θέλει 3 διδακτικές ώρες σε 1) τόσα χρόνια τί άλλαξε; γράφτηκαν νέα εγχειρίδια με δραστική περικοπή ύλης, λυμένα παραδείγματα, σενάρια μάθησης και υλοποιήσιμα στο χρόνο που έχει ο εκπαιδευτικός την 7η ώρα διδασκαλίας (25 λεπτά); άραγε οι νέοι συντονιστές θα μαζεύουν το υλικό αυτό και θα το αρχειοθετούν σαν εργασιακό στόχο ή πράγματι την άλλη χρονιά κάτι θα έχει αλλάξει;