• Σχόλιο του χρήστη 'θανάσης' | 26 Νοεμβρίου 2010, 12:46

    Μεγενθύνονται προβληματά που δεν εχουν καμία μα καμία σημασία.. Τώρα γιατί τόσος ντόρος για την κατάθεση του μηχανογραφικού δεν έχω καταλάβει(δηλαδή έχω καταλάβει... αλλά ...που λέει ο λόγος).. Σπαταλάμε ενέργεια και φαιά ουσία με ένα θέμα που κατά την γνώμη μου δεν είναι ιδιαίτερης σημασίας. Μια τέτοια διαβούλευση θα πρέπε να γίνεται για προγράμαμτα σπουδών για τον τρόπο των αλλάγών τη εκπαίδευσης , για παιδαγωγικά θέματα , για τη συμβουλευτική σταδιοδρομίας κ.α. Μήπως θελει να φανεί το υπουργείο Δημοκρατικό; Ότι σκέφτεται το μαθητή; είμαι πολύ καχύποτος μιας και η εκπαίδευση οργάνώνεται για να είναι ωφέλιμη στο σύστημα του κεφαλαίου, των αγορών , οπότε οπιεσδήποτε αλλάγες ικανοποίούν μάλλον το παραπάνω σύστημα με τους μαθητές να εκαπιδεύονται για να είναι ωφέλιμοι σε αυτό. 1. Το σύστημα θέλει άτομα που να προσαρμόζονται εύκολα σε αλλαγές (Μετατάξεις , απολύσεις και ευρεση καινούργιας εργασίας) 2. Το σύστημα θέλει να επιλέγεις εκείνη τη σχολή που θα μπορεις να δίνεις το μεγαλύτερο δυναμικό ναι είσαι δηλαδή καθόλα εκμεταλεύσιμος 3. Το σύστημα δε θέλει άλλους μορφωμένους αλλά περισσότερο εξειδικέυμένους- καταρτισμένους (οι μορφωμένοι έχουν κριτική αποψη και αντιδρούν) 4. Το σύστημα δε θέλει κεκτημένα δικαιώματα ούτε πολλές ασφάλειες .. σύστημα των ανασφάλιστων Και άλλα πολλά δευτεροβούσης σημασίας θέλει το σύστημα.. Η χωρά μας κινήται σε ένα τέτοιο πλαίσιο κεφαλαιοκρατικό , οπότε η αλλάγη ημερομηνίας δεν έχει να κανει πιθανόν με το μαθητή αλλά με άλλα συμφέροντα που δεν είναι γνωστά στον πολίτη. Τώρα όσον αφορά την επιλογή των σχολών: το θέμα δέν είναι πότε θα επιλέξω τη σχολή αλλά πως θα επιλέξω μια σχολή και αυτό είναι μια διαδικασία σοβαρή και χρονοβόρα που θα πρέπει να ξεκινάει από το γυμνάσιο με ειδικούς σύμβούλους σταδιοδρομίας που θα λειτουργούν γραφεία συμβουλευτικής στα σχολεία για αυτό το σκοπό. Μια διαδικασία αυτογνωσίας για το μαθητή ώστε η επιλογή να είναι υπόθεση των θέλων του (και όχι μόνο), υπόθεση καλλιέργειας και παιδείας. Βέβαια αυτό έχει κόστος (Να πληρωθούν οι πραγματικά ειδικοί και όχι να το κάνουν χωρίς, σε μερικές περιπτώσεις, επιμόρφωση διάφοροι εκπαιδευτικοί όπως γυμναστές κτλπ για συμπλήρωση ωραρίου). Σήμερα λειτουργουν τα ΓΡΑΣΕΠ αλλά χώρις στόχο και σκοπό υποβαθμισμένα και πολλές φορές με την αντισταση του Διευθυντή και των καθηγητών μιας και αυτοί δεν έχουν ενημερωθεί για το ρόλο των ΓΡΑΣΕΠ! (Έχει τύχει να μαλώνει μαθητές Διευθυντής σχολείου επειδή ήθελαν να ζητήσουν συμβουλευτική εν ώρα μαθήματος, ενώ άλλοι καθηγητές δεν αφήναν τα παιδιά σε αυτή τη διαδικάσία). Ας προσθέσουμε και ότι η Ελλάδα της έλειψης ευκαιρειών και της αυξημένης ανεργίας, είναι η χώρα που το να μπείς στο πανεπιστήμιο είναι μια κατοχική προσδοκία που περνάει από γενιά σε γενιά σαν μια αντίσαταση στην καταγωγή μας ( Ο γιος μου να γίνει γιατρος ή δικήγόρος να πάρω και γω λίγη αίγλη απο αυτό να νιώσω και γώ ότι αλλάζω τάξη και θα δώσω ότι ότι για να πετύχει..) και μεις συζητάμε για ημερομηνίες. Σαν το πανεπιστημίο να εξοστρακίζει την μιζέρια μας. Πότε να συμπληρωθούν τα μηχανογραφικά Μάρτιο η Ιούλιο; Εδώ θα συμφωνήσω με πολλούς μαθητές που απαντησαν ότι κάθε αλλάγή θέλει χρόνο θέλει σκέψη και θέλει ουσία, έχουμε βαρεθει τις αλλάγές του ποδαριού γιατί τότε έιναι αιφνίδιες και φοβιστικές και εξυπηρετούν συμφέροντα και τα συμφέροντα είναι πάντα οικονομικά!...