• Σχόλιο του χρήστη 'el' | 20 Μαρτίου 2018, 23:32

    Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που πρόκειται να στελεχώσουν τα Κ.Ε.Σ.Υ,: θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται οι Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής (Π.Ε 71) και οι Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής (Π.Ε 61), οι οποίοι έχουν πλήρη κατάρτιση στον τομέα της Ειδικής Αγωγής. Παρακαλώ να προβείτε σε τροποποίηση του άρθρου και συμπερίληψη των παραπάνω κλάδων. Επίσης, συμφωνώ με προηγούμενη αναπληρώτρια: Με ποιο σκεπτικό αφαιρούμε την Διάγνωση και κρατάμε την διερευνηση/αξιολόγηση υποβιβαζοντας έτσι τους εαυτούς μας και την επιστημονικότητα μας; Αν φυγει η Διάγνωση ονομαστικά -συνεπώς και ουσιαστικά, θα επιβαρυνθούν περισσότερο τα Κεντρα Ψυχικής Υγείας απο τα οποία, τα ΚΕΣΥ θα περιμένουν αιωνες την γνωμάτευσή τους, για να δωσουν μετά ενα χαρτι που θα λεει Δυσλεξια και θα προτεινει απαλλαγή. Για ποιο λόγο δεν στελεχώνονται όλα τα ΚΕΣΥ με όλες τις ειδικότητες; Μήπως κάποιες περιοχές χρειάζονται λογοθεραπευτή ενώ κάποιες όχι; Πως περιμένετε να εφαρμοστούν όλα τα ανωτέρω απο προσωπικό που εναλλάσσεται κάθε χρονιά εφόσον οι περισσότεροι στην Ειδική Αγωγή αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας τα τελευταια 15 χρονια; Η αναβάθμιση της ειδικης αγωγής οφειλει να βασίζεται σε επιστημονικά και ερευνητικά δεδομένα. Βάση ποιων δεδομένων επιχειρούνται οι προτεινόμενες αλλαγές; ή πρόκειται απλά για κάποιο ΣΟΥΠΕΡ-φορέα που συμφέρει οικονομικά συγκεντρώνοντας πολλές δομές σε μια;