Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΧΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗΣ | 21 Μαρτίου 2018, 10:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ - ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Είναι αποδεκτό από όλους ότι πέρα από τη γνώση του διδακτικού αντικειμένου θα πρέπει ο κάθε εκπ/κος να μελετά και να εξελίσσεται και σε θέματα της επιστήμης της διδακτικής που αφορούν το διδακτικό του αντικείμενο. Σε αυτό αποβλέπει η (επίσημη) θεσμοθέτηση επιμορφωτικών προγραμμάτων από την πολιτεία, αλλά και οι πάρα πολλές περιφερειακές ,μέσω των ΠΕΚ, δράσεις. • Γιατί λοιπόν να υποτιμάται και να περιορίζεται στο ελάχιστο η μοριοδήτηση της επιμορφωτικής δραστηριότητας; Γιατί να περιορίζεται τόσο πολύ η συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα που η επιλογή του επιμορφωτή έγινε με βάση την κρίση του βιογραφικού («Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη Κριτικής και Δημιουργικής σκέψης» Φορέας: ΟΕΠΕΚ, " ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ" Φορέας: Π.Ι.) και όχι απλά με ανάθεση; Είναι σημαντική η εμπειρία που αποκτά ο εκπ/κος με τα χρόνια της διδασκαλίας και ορθώς αυτή μοριοδοτείται με μεγάλο βαθμό. Δεν είναι όμως εξίσου σημαντική η επιμορφωτική προσπάθεια αυτών που τον βοηθούν να γίνεται καλύτερος στην τάξη του; Γιατί να απαξιώνεται η εμπειρία του επιμορφωτή;