• Σχόλιο του χρήστη 'Μανώλης Πατσαδάκης' | 21 Μαρτίου 2018, 11:08

    Στο άρθρο 22 παρ.3 αναφέρεται: «Ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με δωδεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη και οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2, η οποία τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων για τους οποίους η γνώση ξένης γλώσσας αποτελεί προσόν διορισμού…». Παρατηρείται ότι προστίθεται, μόνο για μια ομάδα στελεχών εκπαίδευσης, ως προϋπόθεση επιλογής η πιστοποιημένη με τίτλο γνώση ξένης γλώσσας με αποτέλεσμα: 1.Να καταστρατηγούνται οι κοινές προϋποθέσεις επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, όπως σαφώς ορίζονται στην παρ. 1 του ιδίου άρθρου και η έννοια της ισοτιμίας όλων των στελεχών της εκπαίδευσης με ενιαία κριτήρια επιλογής, που διέπει όλο το υπόλοιπο νομοσχέδιο. 2.Να ανατρέπεται η ισοτιμία των μεταπτυχιακών τίτλων ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής και της αλλοδαπής. Εφόσον, ουσιαστικά, μόνο για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων ημεδαπής τίθεται ως προϋπόθεση επιλογής η κατάθεση τίτλου πιστοποίησης ξένης γλώσσας (αν και τα περισσότερα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών προϋποθέτουν εξετάσεις ξένης γλώσσας)ενώ για τους κατόχους αντίστοιχων και ισότιμων τίτλων αλλοδαπής, αναγνωρίζεται αυτόματα και η επάρκεια της ξένης γλώσσας. 3.Επιπλέον καταστρατηγείται και ο κοινός και ισότιμος τρόπος μοριοδότησης των στελεχών εκπαίδευσης (παρ. αα & ββ, άρθρο 24 - Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής) εφόσον οι τίτλοι πιστοποίησης της Α’ ξένης Γλώσσας (οποιουδήποτε επιπέδου) για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δεν μοριοδοτούνται, όπως συμβαίνει με όλα τα υπόλοιπα στελέχη εκπαίδευσης. Τα παραπάνω καταδεικνύουν την ανάγκη τροποποίησης της παρ.3 του άρθρου 23 και των παρ. αα & ββ του άρθρου 24.