• Σχόλιο του χρήστη 'Σιακαβάρας Δημήτρης' | 21 Μαρτίου 2018, 11:25

    Ποια τα διοικητικά καθήκοντα ενός διοικητικού υπαλλήλου των Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας; Για ποιο έργο άραγε αμείβονται; Ποιοι είναι οι εργαζόμενοι σε θέσεις διοικητικών υπαλλήλων στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας; Ποια τα προσόντα τους; Διαθέτουν μεταπτυχιακά Διπλώματα; Μήπως διαθέτουν και Διδακτορικά; Πόσες ξένες γλώσσες γνωρίζουν; Ποια η σχέση τους με της τεχνολογίες πληροφορικής; Ποια η διοικητική τους εμπειρία; Όλα τα παραπάνω ερωτήματα διαφαίνεται ότι δεν μπορούν να απαντηθούν τεκμηριωμένα από τον Νομοθέτη διαβάζοντας την πρόταση του συγκεκριμένου άρθρου. Οι διοικητικοί υπάλληλοι δεν θεωρούνται στελέχη της εκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας «φαίνεται» να μην διαθέτει κανέναν διοικητικό υπάλληλο παρά μόνο εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μόνο αυτοί, απασχολούνται με την διδασκαλία και το διοικητικό έργο και άρα μόνο αυτοί μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις ευθύνης στην διοίκηση της εκπαίδευσης. Οι διοικητικοί υπάλληλοι των Περιφερειακών υπηρεσιών είναι «αόρατοι». Το διοικητικό έργο εκτελείται «αυτόματα» και μόνο από εκπαιδευτικούς. Αν υπάρχει μία λογική απάντηση σε όλα τα προηγούμενα, αν θέλουμε να πάμε την Δημόσια διοίκηση ένα βήμα παραπέρα, αν θέλουμε να εναρμονίσουμε τις διοικητικές μας υπηρεσίες με τις υπόλοιπες σύγχρονες χώρες, αν θέλουμε να εφαρμόσουμε τις πρακτικές και το θεωρητικό οπλοστάσιο της Διοικητικής Επιστήμης, αν η αξιοκρατία αποτελεί στόχο και όχι «κενό γράμμα», αν τα Συνταγματικά δικαιώματα μας προασπίζονται από την Νομοθεσία, αν η κατάθεση του νομοσχεδίου αποτελεί μια ακόμα ευκαιρία για καλύτερη παιδεία για τα παιδιά μας, τότε θα πρέπει η διοίκηση της εκπαίδευσης να εκτελείται από τους φυσικούς λειτουργούς της, τους διοικητικούς υπαλλήλους. Ελπίζοντας στην εφαρμογή της «κοινής λογικής» και στην τροποποίηση του συγκεκριμένου άρθρου με το εξής «Για την πλήρωση των θέσεων των στελεχών της εκπαίδευσης επιλέγονται διοικητικοί υπάλληλοι και ελλείψη αυτών εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, με βάση αξιολογικούς πίνακες επιλογής και προτάσεις που καταρτίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου».