Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Εμπειροτέχνης | 21 Μαρτίου 2018, 13:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γράφοντας ένα σχολικό βιβλίο και συμμετέχοντας σε ομάδα σύνταξης/αναμόρφωσης Α.Π.Σ. πριμοδοτείσαι με 0,75 μονάδες! Αν καθόσουν στην τάξη σου χωρίς να κάνεις τίποτε πριμοδοτείσαι με 1 μονάδα για κάθε χρόνο καθώς κερδίζεις "διδακτική εμπειρία" η οποία γίνεται αυτόματα, χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο με μια διαδικασία "εμπειροτέχνη"! Αντίστοιχα αν αλλάζεις λάστιχα σε βουλκανιζατέρ για 10 χρόνια μπορείς να εξελιχθείς αυτόματα σε σχεδιαστή ελαστικών! Τι σπουδές και πράσινα άλογα! Η πράξη μετράει! Άλλωστε όλοι αυτοί οι Piaget, Papert, Bruner, Vygotsky και τόσοι άλλοι διδάσκοντας στην τάξη τους κατάφεραν ότι κατάφεραν! Τι να πει κανείς είμαστε άξιοι της τύχης μας.