Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Μ. Πεκίτης | 21 Μαρτίου 2018, 14:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Είναι δυσανάλογη η συσχέτιση της μοριοδότησης μεταξύ Δεύτερου πτυχίου Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. (3 μονάδες) και Δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών: (1,5 μονάδες), δεδομένου μάλιστα του γεγονότος ότι δεν λαμβάνεται υπόψη στη σχετική μοριοδότηση και ένας ενδεχόμενος Τρίτος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών. Δηλαδή υποψήφιος με τρεις μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών λαμβάνει 1,5 μόριο και κάτοχος δεύτερου πτυχίου 3 μόρια. Με βάση το ίδιο παράδειγμα υποψήφιος με τρεις μεταπτυχιακούς τίτλους και μεταδιδακτορικό τίτλο σπουδών λαμβάνει επίσης 1,5 μόριο και κάτοχος δεύτερου πτυχίου 3 μόρια. Προτείνω να υπάρξει μοριοδότηση και του τρίτου μεταπτυχιακού ή και των μεταδιδακτορικών τίτλων και μείωση των τριών μορίων που αναλογούν στο δεύτερο πτυχίο. 2. Το Συγγραφικό έργο και εισηγήσεις σε συνέδρια αποτιμάται με 2,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, στα οποία η Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων αποτιμάται με 0,5 μονάδες για κάθε εγχειρίδιο και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Προτείνω να αποτιμάται σε μόρια η συγγραφή και άλλων εγχειριδίων (π.χ βιβλία, μονογραφίες) εκπαιδευτικού περιεχομένου με κριτήριο εγκυρότητας την ύπαρξη σχετικού ISBN 3. H Άσκηση καθηκόντων Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ή Σχολικού Συμβούλου, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. ή υπευθύνου τομέα Ε.Κ., Προϊσταμένου Κ.Ε.Α. ή Υπευθύνου Λειτουργίας Κ.Π.Ε. αποτιμάται με 0,3 μονάδες ανά έτος και έως 1,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι έχουν επιλεγεί και έχουν υπηρετήσει έως τώρα με συγκεκριμένα νομοθετικά πλαίσια σύμφωνα με τα οποία βρίσκονται σε μία συγκεκριμένη ιεραρχική δομή του εκπαιδευτικού συστήματος. Σύμφωνα με αυτή δεν έχει καμία λογική το να εξισώνονται ιεραρχικά λαμβάνοντας την ίδια μοριοδότηση με τον υποδιευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. ή υπεύθυνο τομέα Ε.Κ., Προϊσταμένο Κ.Ε.Α. ή Υπευθύνο Λειτουργίας Κ.Π.Ε. είναι ξεκάθαρο πως η μοριοδότηση των Σχολικών Συμβούλων θα πρέπει να είναι όμοια με αυτή των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επίσης εάν ένας Σχολικός Σύμβουλος στη διεκδίκηση μίας διοικητικής θέσης λαμβάνει 0,3 μονάδες ανά έτος, ως διοικητική εμπειρία, ίση με αυτή ενός υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, τότε ένας υποδιευθυντής σχολικής μονάδας θα λαμβάνει την ίδια μοριοδότηση με ένα σχολικό σύμβουλο στη διεκδίκηση μιας θέσης συντονιστή εκπαιδευτικού έργου; Θέλω δηλαδή να αναδείξω την αναγκαιότητα της μοριοδότησης και της καθοδηγητικής εμπειρίας και επάρκειας που διαθέτει ένας σχολικός σύμβουλος. 4. Η Διδακτική υπηρεσία υπό την ιδιότητα του Προϊστάμενου Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων αποτιμάται με 1 μονάδα για κάθε έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Η Διδακτική υπηρεσία υπό την ιδιότητα του Διευθυντή Εκπαίδευσης γιατί δεν αποτιμάται; Σαφώς και θα πρέπει να υπάρχει η ίδια αναλογία. 5. Θα πρέπει να υπάρξει μοριοδότηση των πιστοποιητικών διοικητικής επάρκειας καθώς και των αντιστοίχων καθοδηγητικής επάρκειας που έχουν χορηγηθεί σε εκπαιδευτικούς από το Υπουργείο Παιδείας 6. Διοικητική εμπειρία: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, να προσμετράται από την πρώτη εφαρμογή του Νόμου 7. Αναφορικά με την αναφορά του νόμου στον περιορισμό των δύο θητειών και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, εκείνο το οποίο έχω να σημειώσω είναι πως πρόκειται για ένα μέτρο το οποίο μόνο κακό μπορεί να κάνει στο υπουργείο και γενικότερα στην κυβέρνηση καθώς μόνο υπό τη μορφή εμπάθειας προς ορισμένους και συγκεκριμένους ανθρώπους μπορεί να εκληφθεί. Σαφώς και θα πρέπει να αφαιρεθεί άμεσα!. Δε χρειάζεται οποιαδήποτε επιχειρηματολογία γι’ αυτό.