Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 21 Μαρτίου 2018, 20:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (ΠΙ) και ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) Άρθρο 24 3. Κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας αα)............. ββ) Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή διευθυντή σχολικής μονάδας: 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. ...............(αυτά προβλέπει το σχέδιο νόμου) Είναι άδικη η αναφορά σε υπευθύνους Προϊσταμένων Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης κλπ χωρίς να γίνεται ουδεμία αναφορά στους υπηρετούντες στο ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) ή αυτούς που υπηρέτησαν στο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, λες και δουλεύουν 'η δούλευαν σε άλλο Υπουργείο. Είναι καταφανής η αδικία (ή μήπως ιδιοτέλεια) γιαυτό και προτείνω την διατύπωση/προσθήκη:. ββ) Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή μέλους του κύριου Προσωπικού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή διευθυντή σχολικής μονάδας: 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Ίσως οι συντάκτες υποτιμούν (ή μήπως αγνοούν) την ύπαρξη του ΠΙ ή του ΙΕΠ αλλά αυτό δεν τιμά ούτε τους συντάκτες ούτε και τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς/στελέχη του ΠΙ ή του ΙΕΠ. Η ανυπαρξία αναφοράς σε ΠΙ ή ΙΕΠ μόνο άγνοια της εκπαίδευσης δηλώνει αφού όλα τα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό (βιβλία, οδηγίες και λογισμικό) έχουν περάσει από το ΠΙ και το ΙΕΠ. Πρέπει να γίνει αποκατάσταση του κύρους του ΠΙ και του ΙΕΠ. Τι κάνει ο κος Πρόεδρος (Κουζέλης) και ο κος Αντιπρόεδρος (Χαραμής); Δεν διάβασαν το νομοσχέδιο; Κάποτε όλα τα νομοσχέδια περνούσαν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Ευχαριστώ και εύχομαι το νομοσχέδιο να φθάσει και στο ΙΕΠ και να υπάρξουν αντιδράσεις!