• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΝΑ ΤΟΥΛΚΑΡΙΔΟΥ' | 22 Μαρτίου 2018, 13:11
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ πρέπει να παραμείνουν ως έχουν κατά τη γνώμη μου.Όποτε χρειαστήκαμε τη βοήθεια του υπέυθυνου ήταν πάντα δίπλα μας και τηλεφωνικά και δια ζώσης. Από προβλήματα σε συνδέσεις,στο δίκτυο, αναβαθμίσεις στους υπολογιστές, δυσλειτουργίες,προβλήματα στα mail, συμβουλές και τι να πρωτοθυμηθώ, καλούσαμε ακόμα και στο κινητό τον κ. Ν. Βαγενά στη δ΄αθήνας τον οποίο θέλω δημόσια να ευχαριστήσω για την προθυμία την καλοσύνη και την ηρεμία που αντιμετώπιζε ό,τι πρόβλημα προέκυπτε και όποια ώρα τον καλούσαμε. Πώς θα αντιμετωπιστούν τόσα θέματα από ένα άτομο υπεύθυνο σ ολόκληρη διεύθυνση; θα περιμένουμε στο ακουστικό μας. είχαμε πολύ καλή συνεργασία και θα μας κακοφανεί ιδιαίτερα αν ο χρόνος πιέζει. δεν είμαστε υποχρεωμένοι να γνωρίζουμε τα πάντα από υπολογιστές ... Μακάρι να ακουστούμε .....