• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Κ' | 22 Μαρτίου 2018, 23:00

    Στόχος της διαβούλευσης είναι να αναγνωρίσουμε τα λάθη του νόμου και να τα αναιρέσουμε και όχι να μαλώνουμε θυμωμένα μεταξύ μας. Ο αναδρομικός κόφτης δυο θητειών είναι άδικος (έστω κι αν δεν με θίγει προσωπικά, έχω μια θητεία), η υποχρεωτικά προαπαιτούμενη ξένη γλώσσα για τους σχολικούς συμβούλους είναι άδικο (έστω κι αν εγώ έχω δυο γλώσσες), η υπερβολική επιδότηση των δέκα χρόνων στην τάξη και η υπερβολική επιδότηση της συνέντευξης είναι υπερβολικά μέτρα αλλά μπορούν να σταθούν ως επιλογή για να ενισχύσουν τους εκπαιδευτικούς της τάξης και να περιορίσουν τους ανεπιθύμητους. Δυστυχώς «Δημήτρη» τη δική σου θυμωμένη στάση προς τους σχολικούς συμβούλους μπορεί να την έχουν και συντάκτες του νόμου με αποτέλεσμα να διατυπώνουν άδικα άρθρα στο νόμο. Ο θυμός δεν οδηγεί σε νηφάλιες αποφάσεις. Το κόλλημά σου προς τους σχολικούς συμβούλους θυμίζει το κόλλημα όσων θέλουν την απόλυση όλων των δημόσιων υπαλλήλων επειδή κάποιοι δεν δουλεύουν. Είναι η ίδια λογική. Η λογική του «όλοι φταίνε, όταν φταίει ένας» Διώξε τις γενικεύσεις και κατανόησε το νόμο, ως διαδικασία αξιολόγησης. Κάποιους τους ευνοεί (όσους έχουν μεταπτυχιακά, γλώσσες, συγγραφικό έργο και 20 χρόνια υπηρεσίας) και άλλους τους αδικεί έστω και αν είναι άριστοι ως εκπαιδευτικοί (όσους δεν έχουν τα παραπάνω). Ας βρούμε τα θετικά του νόμου και ας τα κρατήσουμε. Ας βρούμε τα αρνητικά του νόμου και ας τα καταργήσουμε. Τα υπόλοιπα είναι λόγια για την προσωπική μας ψυχοθεραπεία, δεν είναι διαβούλευση για τον νόμο. Καλή συνέχεια στο νομοθέτη και ας κατανοήσει τι ακριβώς πρέπει να διορθώσει σε αυτόν τον νόμο!