• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Κ.' | 23 Μαρτίου 2018, 11:08

    Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου δεν μπορεί να υπολείπονται μισθολογικά του Διευθυντή εκπαίδευσης. Το μήνυμα που δίνεται από τη διαφοροποίηση των επιδομάτων είναι εξόχως αρνητικό. Δίνεται προτεραιότητα στη διοίκηση και'όχι στην επιστημονική καθοδήγηση. Προτεραιότητα στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα. Αυτή η διαχρονική παθογένεια είναι μία από τις βασικές αιτίες της κρίσης στην εκπαίδευση. Το σ/ν θα πρέπει να ανατρέψει αυτή τη στερεοτυπική άποψη.