• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Α.' | 23 Μαρτίου 2018, 13:08

    1. Ως προς το Άρθρο 4 «Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)» Να Δημιουργηθεί και 2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης με έδρα πχ. την Καβάλα λόγω της έκτασης της Περιφέρειας (5 Δ/νσεις Εκπαίδευσης) και των ιδιαιτεροτήτων της περιοχής (αποστάσεις εντός Περιφέρειας, παραμεθόριος, νησιά Σαμοθράκης και Θάσου…), όπως σχεδιάζεται πχ. για την περιοχή των Ιονίων Νήσων με έδρα την Κέρκυρα και το Αργοστόλι. 2. Ως προς το Άρθρο 5 «Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.» Για τη στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. πρέπει να αυξηθούν ανά κλάδο οι θέσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου. Ενδεικτικά ο συνολικός αριθμός των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου σε όλη την Ελλάδα α) για τον κλάδο της Οικονομίας (ΠΕ80) που συμπεριλαμβάνει έξι (6) ειδικότητες είναι έντεκα (11) θέσεις ενώ β) για τον κλάδο της Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) και Αγγλικής (ΠΕ06) που αφορούν τόσο την Π/θμια όσο και την Δ/θμια Εκπ/ση είναι είκοσι (20) θέσεις. 3. Ως προς το Άρθρο 15 «Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού» Οι Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού θα πρέπει να είναι αυξημένων προσόντων για την αποτελεσματικότερη άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου που πλέον απαιτείται με το νέο νομοσχεδιο. 4. Ως προς το Άρθρο 24 «Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής» • Να αναθεωρηθεί το κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας από την Άσκηση καθηκόντων Σχολικού Συμβούλου το οποίο είναι 0,3 μονάδες ανά έτος και έως 1,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, όταν αντίστοιχα η άσκηση καθηκόντων διευθυντή σχολικής μονάδας είναι 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Για να γίνει καλύτερα κατανοητό το παραπάνω η μια (1) τετραετής θητεία διευθυντή σχολικής μονάδας αποτιμάται με 2 μονάδες ενώ π.χ. οι δύο (2) ή και περισσότερες θητείες του Σχολικού Συμβούλου αποτιμώνται με 1,5 μονάδες, τη στιγμή που και αξιολογικά και ιεραρχικά η θέση του Σχολικού Συμβούλου είναι υψηλότερη. • Επίσης να αναθεωρηθεί το κριτήριο της Διδακτικής εμπειρίας για την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου καθώς η κατεξοχήν ιδιότητά του είχε άμεση σχέση κυρίως με την διδακτική αλλά και επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών (περιεχόμενα σπουδών, δειγματικές διδασκαλίες, εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων αντισταθμιστικού χαρακτήρα στα σχολεία ευθύνης τους, καθοδήγησης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, υποστήριξης των εκπαιδευτικών του αντίστοιχου κλάδου, διαχείρισης της εκπαιδευτικής πολιτικής και υποστήριξης της εφαρμογής των εκπαιδευτικών καινοτομιών, επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, προώθησης σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και η διαρκής εμπλοκή τους σχετικά με τρόπους σχεδιασμού, οργάνωσης και πραγματοποίησης της διδασκαλίας…) και δεν μπορεί να εξισώνεται με την άσκηση καθηκόντων λοιπών αποσπασμένων και υπευθύνων. 5. Ως προς το Άρθρο 27 «Χρόνος και διαδικασία υποβολής αιτήσεων» Να μπορούν οι υποψήφιοι για τις θέσεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου να υποβάλουν αίτηση σε περισσότερες από μια Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. 6. Ως προς το Άρθρο 30 «Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας» Να αρθεί ο περιορισμός που δεν επιτρέπει την επιλογή στελέχους της εκπαίδευσης για τρίτη συναπτή θητεία σε όμοια θέση καθώς γνώμονας για κάθε περίπτωση πρέπει να είναι η ικανότητα του στελέχους και όχι η διάρκεια της θητείας του.