• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόδωρος Μπούσιος' | 23 Μαρτίου 2018, 17:18

    Το προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ όλα αυτά τα χρόνια παρέχει εξειδικευμένη επιμόρφωση και τεχνογνωσία χωρίς αυτά να είναι προσόν διορισμού. Καθήκοντα και υπηρεσίες που σε άλλες θέσεις στο δημόσιο ορίζονταν με ειδικές θέσεις ή θέσεις προϊσταμένων τα στελέχη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ τα δίναν "τζάμπα". Επίσης είναι ίσως οι μόνοι δημόσιοι υπάλληλοι (μαζί και με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς) που μετακινούνταν σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να πληρώνονται έξοδα μετακίνησης. Ατελείωτα χιλιόμετρα έχουν κάνει τεχνικοί των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο νομό τους χωρίς να έχουν πάρει δραχμή. Ακόμα και την βενζίνη την πλήρωναν από την τσέπη τους όσοι δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν κονδύλι από το Δήμο ή άλλο φορέα. Πείτε σε μηχανικό, εφοριακό ή γεωπόνο του δημοσίου να κάνει μετακίνηση χωρίς να πληρωθεί να δείτε πως θα σας κοιτάξει. Προτείνω κάποια βασικά για τη λειτουργία των νέων ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ένα ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε κάθε νομό της επαρχίας Στα αστικά κέντρα Αθήνα και Θεσσαλονίκη περισσότερα σύμφωνα με μελέτη. Αριθμό ατόμων στο καθένα μετά από μελέτη αναγκών της περιοχής και ανάλογα τον αριθμό των σχολείων και μαθητών. Να υπάγεται διοικητικά στη περιφερειακή διεύθυνση του νομού. Να μπορούν να αιτηθούν πληροφορικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Να υπάρχει δυνατότητα μονοετούς απόσπασης εκπαιδευτικών μετά από αιτιολόγηση και με κριτήρια επιλογής. Κεντρική Δομή που να επιβλέπει και να συντονίζει το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Αυτό δεν υπήρχε ουσιαστικά πριν και γιαυτό οδηγηθήκαμε εδώ. Αν υπήρχε μια δομή στο υπουργείο υπεύθυνη για όλα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ της χώρας τότε το έργο και η σημασία του θα προβάλλονταν καλύτερα στους εκάστοτε μανδαρίνους του υπουργείου. Με το συντονισμό της κεντρικής δομής και τη συνεργασία των νέων συμβούλων πληροφορικής τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα πρέπει να υλοποιούν και να στηρίζουν προγράμματα επιμόρφωσης στις Νέες τεχνολογίες. Φυσικά θα πρέπει να ενισχυθεί ο ρόλος του στην τεχνική στήριξη, συμβουλευτική και προώθηση νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία. Εξοπλισμός με όλα τα απαραίτητα εργαλεία, λογισμικό και υλικό. Ενίσχυση του συστήματος καταγραφής των ενεργειών (helpdesk).