• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 23 Μαρτίου 2018, 23:59

    Η Θητεία είναι απολύτως αναγκαία! Είναι απαράδεκτο, όποιος γίνεται διευθυντής να συσσωρεύει προϋπηρεσία και να καθίσταται ισόβιος! Βάσει διεθνών μελετών, ένα στέλεχος εκπαίδευσης, ό,τι είναι να δώσει το δίνει μέσα σε 5-6 χρόνια. Μετά χάνει την επαφή του με την εκπαιδευτική διαδικασία και αποτελεί ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ για την εκπαίδευση. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να ξεκινά από την τάξη και να επιστρέφει στην τάξη. Είναι πολύ κακή η νοοτροπία, όσοι γίνονται διευθυντές να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν την καρέκλα τους και να θεωρούν την διδασκαλία στην τάξη κάτι υποτιμητικό. Και το σημαντικότερο, να εμποδίζουν νέους αξιόλογους ανθρώπους με προσόντα να γίνουν διευθυντές! Δηλαδή, κάποιος πρέπει να γεράσει για να γίνει διευθυντής, επειδή ο προηγούμενος δεν ξεκολλάει από την καρέκλα; Η εκπαίδευση δεν είναι στρατός! Τα σχολεία δεν είναι στρατόπεδα! Το ότι κάποιος έγινε Διευθυντής ή σύμβουλος, δεν σημαίνει ότι είναι κάτι ανώτερο και δεν μπορεί να επιστρέψει στην τάξη! Οι διευθυντές δεν είναι αξιωματικοί και οι καθηγητές δεν είναι στρατιώτες! Μην τρελαθούμε τελείως! Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ίσοι μεταξύ τους, είναι συνάδελφοι και οι διευθυντές και οι Συντονιστές πρέπει να έχουν θητεία και να μην είναι ΙΣΟΒΙΟΙ, έτσι ώστε να δίνουν ό,τι έχουν να δώσουν στα 6 χρόνια των θητειών τους και μετά να παραδίδουν τη σκυτάλη σε νέα και ικανά στελέχη που έχουν όρεξη να δημιουργήσουν! Η ΘΗΤΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ. Ισχύει σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Θα πρέπει λοιπόν, το Υπουργείο να επιβάλει τη θητεία προς όφελος της εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν η ματαιοδοξία κάποιων να αποτελεί μόνιμη ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ για την εκπαίδευση! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, αυτή η κατάσταση με τους ισόβιους και ασύδοτους διευθυντές πρέπει να αλλάξει, όπως άλλαξε με τους σχολικούς συμβούλους που ήταν αργόμισθοι και φεύγουν νύχτα. Καλό κουράγιο στο Υπουργείο! Εύχομαι να μην υποκύψει ο νομοθέτης στους εκβιασμούς των συντεχνιών! Στην Εκπαίδευση πάνω απ'όλα πρέπει να τίθεται το συμφέρον του μαθητή! Και η ΘΗΤΕΙΑ, εξυπηρετεί το συμφέρον του μαθητή.