• Σχόλιο του χρήστη 'Γαμβρέλλης Χρήστος' | 24 Μαρτίου 2018, 13:18

    Διαφωνώ με τη στέρηση της δυνατότητας κάποιου να διεκδικήσει όμοια θέση στελέχους εκπαίδευσης για τρίτη συναπτή θητεία. Το νομοσχέδιο από τη μια αξιολογεί τον Διευθυντή, ο οποίος πιθανόν να κριθεί ως άριστος ή πολύ καλός και από την άλλη τον καταργεί, διότι έχει κάνει ήδη δύο θητείες. Γιατί τον αξιολογεί λοιπόν; Για να τον διώξει την άλλη ημέρα; Τι νόημα έχει αυτή η αξιολόγηση; Στον αντίποδα αναγνωρίζω την πιθανότητα ύπαρξης καρεκλοκενταύρων στελεχών που με διάφορα «χαρτιά» κρατούν τις θέσεις τους, ενώ πιθανόν δεν τις αξίζουν και πρέπει να φύγουν. Ε, τότε ας γίνει πράξη επιτέλους η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ κι ας παίξουν ρόλο ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι στην εκπαίδευση:  η Υπηρεσία,  οι εκπαιδευτικοί που συνυπηρετούν αλλά και  οι γονείς των παιδιών και  η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Κι ανάλογα με την ικανότητα που θα τους αναγνωριστεί, ας γίνει αυτό που απαιτεί η κοινή λογική! Εκτός, βέβαια, αν αληθεύει η άποψη κάποιων ότι ο πραγματικός σκοπός το νομοσχέδιου αυτού είναι απλά να δοθεί η δυνατότητα στα σημερινά «ημέτερα» παιδιά να πάρουν θέσεις στελεχών εκπαίδευσης, κάτι που δεν θέλω να πιστεύω. Και δεν τα λέω αυτά επειδή φοβάμαι ότι δεν θα υπάρξουν άλλοι ικανοί να στελεχώσουν την εκπαίδευση, αλλά δεν μπορώ και να δεχτώ τον παραγκωνισμό των κατά γενική ομολογία ικανών. Είναι άδικο και για τους ίδιους και για την εκπαίδευση.