• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΦΑΝΗ' | 25 Μαρτίου 2018, 00:05

    Σχετικά με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο για τη δημιουργία νέων υποστηρικτικών δομών στην εκπαίδευση, θα ήθελα να εκφράσω την ακόλουθη εκτίμησή μου: Υπηρετώ σε σχολείο της Β/θμιας Εκπ/σης Ανατ.Θεσ/νίκης και δίδαξα επί σειρά ετών το μάθημα του ΣΕΠ με την πολύτιμη και σταθερή αρωγή του ΚΕΣΥΠ Λευκού Πύργου στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει η σχολική μας μονάδα.Το ΚΕΣΥΠ στήριξε το διδακτικό μου έργο υπεύθυνα,δημιουργικά και αποτελεσματικά με τη διοργάνωση τακτικών επιμορφωτικών ημερίδων,βιωματικών εργαστηρίων και ενδοσχολικών επιμορφώσεων.Επιπροσθέτως,δέχτηκε πολλούς μαθητές /-τριες και γονείς τους για εξατομικευμένη συμβουλευτική σχετικά με τις μελλοντικές εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους επιλογές. Για λόγους,λοιπόν,ουσιαστικής στήριξης του εκπαιδευτικού έργου αλλά και έγκυρης πληροφόρησης των ενδιαφερομένων σχετικά με τη λήψη μιας κρίσιμης απόφασης θεωρώ ότι είναι επιτακτική η ανάγκη- στην παρούσα μάλιστα συγκυρία της οικονομικής δυσπραγίας, του υψηλού ποσοστού ανεργίας των νέων αλλά και της διαρροής τους στο εξωτερικό- ο θεσμός του Επαγγελματικού Προσανατολισμού όχι μόνο να διατηρήσει την αυτοτέλειά του, αλλά και να αναβαθμιστεί από την Πολιτεία με κάθε πρόσφορο τρόπο. Ενδεικτικά αναφέρω: α.να ενισχυθεί η στελέχωση των δομών με επιμορφωμένο και έμπειρο εκπαιδευτικό προσωπικό β. να επανεισαχθεί η διδασκαλία του μαθήματος ΣΕΠ από επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς στο ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών των σχολείων της Β/θμιας Εκπ/σης γ.να στεγαστούν οι δομές του σε κατάλληλα δημόσια κτίρια προσβάσιμα σε κάθε επισκέπτη/-τρια (με εξοπλισμένα γραφεία, βιβλιοθήκες,χώρους συνεδριάσεων-εκδηλώσεων, χώρους υποδοχής,γραμματειακή υποστήριξη) δ.να υπάρχει ισόρροπη και επαρκής χωροταξική κατανομή των δομών με βάση τον πληθυσμό και τις ιδιαίτερες συνθήκες της εκάστοτε περιοχής για την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των μαθητών/-τριών,φοιτητών/-τριών,γονέων και εν γένει πολιτών. Εν κατακλείδι, σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δόθηκε.