• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Ανθρακοπούλου' | 25 Μαρτίου 2018, 04:23

    Είμαι προϊσταμένη στο 7ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς. Από το 2011 που εργάζομαι στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο, έχω συνεργαστεί με την υπηρεσία ΠΛΗΝΕΤ Θεσσαλονίκης αρκετές φορές καθώς χρειαστήκαμε την υποστήριξή τους τόσο σε επιδιορθώσεις των υπολογιστών του νηπιαγωγείου, όσο και σε θέματα λογισμικού. Η ανταπόκριση των συναδέλφων από την ΠΛΗΝΕΤ υπήρξε άμεση. Κάποιες φορές εκπαιδευτικός της υπηρεσίας ήρθε στο χώρο του νηπιαγωγείου για επιτόπου υποστήριξη και άλλες φορές χρειάστηκε να μεταφέρω Η/Υ στο δικό τους χώρο. Η τελευταία συνεργασία μας ήταν με την έναρξη του φετινού σχολικού έτους για το laptop του νηπιαγωγείου και ήταν άκρως απαραίτητη. Η συνεργασία μου όμως με την ΠΛΗΝΕΤ ξεκίνησε παλαιότερα, από το 1ο Νηπιαγωγείο Συκεών, όταν εκπαιδευτικοί της ΠΛΗΝΕΤ βοήθησαν στη σύνδεση του σχολείου με το διαδίκτυο και τις υπηρεσίες του sch.gr. Όσες φορές κι αν χρειάστηκα την υποστήριξη τους, οι συνάδελφοι ήταν πρόθυμοι, ευγενέστατοι και αποδοτικοί. Ως εκπαιδευτικός και δη προϊσταμένη του νηπιαγωγείου δε θα ήθελα επ' ουδενί να σταματήσει να υφίσταται η συγκεκριμένη υπηρεσία, καθώς είναι ιδιαίτερα αποδοτική και υποστηρικτική απέναντι στα σχολεία. Φοβάμαι ότι με τις αλλαγές που προβλέπονται, οι εκπαιδευτικές μονάδες θα μείνουν χωρίς τεχνική υποστήριξη με συνέπεια-αν υπάρχουν χρήματα-να καταφεύγουν σε ιδιώτες, ενώ αν δεν υπάρχουν-που είναι το σύνηθες-να μείνουν στο μέλλον τα σχολεία χωρίς υπολογιστές.