• Σχόλιο του χρήστη 'Ζαχαρίας' | 25 Μαρτίου 2018, 10:30

    Σημεία διάκρισης και άνισης μεταχείρισης των υποψηφίων Συντονιστών Εκπαίδευσης και άλλων στελεχών εκπαίδευσης που θα πρέπει να διορθωθούν προτού υποβληθεί προς ψήφιση το παρόν σχέδιο Νόμου Άρθρο 22, Προϋποθέσεις επιλογής (εδάφιο 2., σελ. 46) Ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου επιλέγονται: 1) οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη... Εδώ τίθεται ως βασική προϋπόθεση επιλογής τα διδακτικά καθήκοντα που αποτελούν αφενός ελάχιστο υποσύνολο της διδακτικής υπηρεσίας και το σημαντικότερο επιλεκτικά στην επιλογή κάποιων στελεχών και όχι σε κάποια άλλα όπως ενδειτικά: * Ως Προϊστάμενοι διθέσιων και τριθέσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, υποδιευθυντές δημοτικών σχολείων και υποδιευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επιλέγονται εκπαιδευτικοί με "οκταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία". * Ως υποδιευθυντές Ε.Κ., στα οποία ασκούνται διακόσιοι πενήντα τουλάχιστον μαθητές...καθώς και ως υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί με "οκταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία". 8. Ως Προϊστάμενοι Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης επιλέγονται εκπαιδευτικοί με "δεκαετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία" στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης. ζ) Υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών των πειραματικών και πρότυπων σχολείων μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί που έχουν τα προσόντα που προβλέπονται στην παρ. 3 του άρθρου 42 του ν. 3966/2011 (Α΄ 118). (εδώ δεν απαιτείται άσκηση διδακτικών καθηκόντων αλλά διδακτική προϋπηρεσία). παρομοίως ορίζει "4. Ως Προϊστάμενοι Κ.Ε.Σ.Υ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί ή Ε.Ε.Π. των κλάδων που προβλέπονται … ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη... " αλλά ΠΡΟΝΟΕΙ και εξισώνει για παν ενδεχόμενο στο άρθρο 2 εδάφιο ζ. "Εκπαιδευτική ή διδακτική υπηρεσία ή άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) ή Κ.Ε.Σ.Υ...". 2) οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2.. δηλαδή μόνο οι Συντονιστές Εκπαίδευσης από όλα τα στελέχη Εκπαίδευσης έχουν ανάγκη γνώσης ξένης γλώσσας και κανείς άλλος στην Ελλάδα, μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης, το 2018;