• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Κυρίτση' | 25 Μαρτίου 2018, 13:34

    Ο σχολικός σύμβουλος όχι απλά αλλάζει όνομα αλλά και ...ιδιότητα. Από παιδαγωγικό προσανατολισμό σε μια πιο διοικητική και γραφειοκρατική κατεύθυνση. Απομακρυσμένος από τη σχολική καθημερινότητα μέσα στο σχολείο και με πολλές αρμοδιότητες (ήδη είχε πόσες αν σκεφτούμε ότι αριθμητικά οι σύμβουλοι δεν επαρκούσαν για να υποστηρίξουν εκπαιδευτικούς και μαθητές) πολύ πιο γενικόλογα διατυπωμένες (σε συνδυασμό και με σκοπό- στελέχωση των ΠΕΚΕΣ). Ειδικότερα για την ΕΑΕ: Απουσιάζει η αναφορά των ΠΕ61 και ΠΕ71 ως εκπαιδευτικών ΕΑΕ στον κλάδο ΕΑΕ και Ενταξιακής ΕΚπαίδευσης, ο οποίος φαίνεται να ...δημιουργείται τώρα και χωρίς άλλης νομοθετικής διάταξης. Πιστεύω πως η απουσία ρητής αναφοράς του ΠΕ στον εν λόγω κλάδο, όπως συμβαίνει στους υπόλοιπους κλάδους, δεν είναι τυχαία, αλλά κρύβει από πίσω της συγκεκριμένη σκοπιμότητα. Από τη στιγμή που η ΕΑΕ υπηρετείται στις υπόλοιπες δομές της από διάφορα ΠΕ στην Αθμια θα έπρεπε έστω να γίνεται αναφορά σε όλα τα ΠΕ που μπορούν να στελεχώσουν αυτές τις θέσεις στο συγκεκριμένο άρθρο. Διαφορετικά αφήνονται υπόνοιες για μια ακόμη διακριτή - άνιση διαχείριση των συγκεκριμένων αποφοίτων και μεθοδευμένος αποκλεισμός τους από τη μελλοντική στελέχωση αυτών των δομών. Επίσης, ο αριθμός 20 για συντονιστές ΕΑΕ είναι πολύ μικρός, δεδομένου του διαρκώς αυξανόμενου αριθμού μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι συνάδελφοι της Βμθιας, του ΕΕΠ και του ΕΒΠ για ποιον λόγο να μην έχουν αντίστοιχο σύμβουλο/ συντονιστή; Εκτός κι αν η ΕΑΕ θεωρείται ένα επιστημονικό πεδίο που σε επίπεδο στελέχωσης μπορεί να συμπυκνωθεί... τόσο πολύ. Κρίνω πως η εφαρμογή ενός τέτοιου μοντέλου λειτουργίας θα αποδειχθεί άκρως αναποτελεσματική λόγω κακού οργανωτικού σχεδιασμού και ελλιπούς αριθμού στελέχωσης των νέων δομών. Πιστεύω πως το εν λόγω νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί.