• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 25 Μαρτίου 2018, 15:41

    Επανέρχομαι. Ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με δωδεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη και οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2... Θα ήθελα να ξέρω εαν υπάρχει κάποια έρευνα όπου να συνδέεται αποτελεσματικότητα, ποιότητα, καινοτομία στο έργο των απερχόμενων σχολικών συμβούλων με τη γνώση ξένης γλώσσας. Εξάλλου δεν ήταν προαπαιτούμενο πριν. Τώρα; Στις νέες δομές όπου προάγονται οι συνέργειες μεταξύ των στελεχών και των δομών και όπου επιβάλλεται να υπάρχει αλληλοσυμπληρωματικότητα; Δεν αναφέρομαι στα ίσα δικαιώματα των υποψηφίων ωςπρος τις θέσεις, κλπ. αυτό έχει ήδη αναφερθεί σε πολλά σχόλια.