• Σχόλιο του χρήστη 'Ανέστης Εξαφτόπουλος' | 25 Μαρτίου 2018, 16:06

    Η κατάργηση του θεσμού των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. (Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών) είναι αδικαιολόγητη. Η προσφορά τους στον κύριο ρόλο τους είναι καταγεγραμμένη ποιοτικά και ποσοτικά, συνεπώς κάθε σκέψη υποβάθμισης ή κατάργησης είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Η ανάγκη σε ώρες Ωρ. Προγράμματος και σε καθηγητές πληροφορικής είναι εμφανής στη δευτεροβάθμια εκπ/ση [με τη μείωση (!!!) των ωρών τους πολλοί διοχετεύθηκαν στην πρωτοβάθμια] και η λύση είναι μία: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. Η διοχέτευση του προσωπικού των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. στα σχολεία είναι μπάλωμα χειρίστου είδους και με ελάχιστο οικονομικό όφελος. Αποτελεί ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ στη χώρα μας. Τα τελευταία δύο χρόνια μόνο έχω συμμετάσχει και συμμετέχω ακόμα σε τρία σεμινάρια που σχεδιάστηκαν, παράχθηκε το ψηφιακό υλικό τους (τιτάνιο έργο, λόγω όγκου και όχι μόνο), στελεχώθηκαν με επιμορφωτές (πρώην επιμορφούμενους) και υποστηρίζονται εθελοντικά από όλους με την καθοδήγηση των υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. των νομών Ξάνθης (Arduino), Ηλίας (Moodle – 26 εβδομάδων, από το 2011-12), Κυκλάδων (etwinning – 25 εβδομάδων). Και όλα αυτά, πέρα από τον κύριο ρόλο τους … Ως καθηγητής με σημαντική χρήση των Τ.Π.Ε. στο μάθημά μου (Μαθηματικά), δηλώνω κατηγορηματικά ότι η ΕΝΙΣΧΥΣΗ και η ΕΠΑΡΚΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πανελλαδικά είναι εκ των ουκ άνευ. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να υποστηρίξουν θεωρητικά (με επιμορφώσεις και συμβουλευτικά) και τεχνικά τον εμπλουτισμό του Α.Π. όλων των μαθημάτων, ώστε να καταστεί δυνατό να καλλιεργήσουν οι μαθητές μας (παρουσία κι όχι ερήμην μας) τις δεξιότητες που τους είναι απαραίτητες στον 21ο αιώνα. Τα ίδια ισχύουν και για το θεσμό των σχολικών συμβούλων. Αντί να συζητάμε με τον/την σύμβουλό μας (ειδικότητας ή παιδαγωγικής ευθύνης) στην πόλη μας ή/και στο σχολείο μας, θα πρέπει να πηγαίνουμε στην έδρα της περιφέρειας ή να τα λέμε με χαιρετίσματα; Αναβάθμιση και επιπλέον στελέχωση (ένας σύμβουλος Μαθηματικών σε όλη την Α.Μ.Θ.!!!) κι αρμοδιότητες θέλει ο θεσμός, όχι κατάργηση.