• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Τασίκας' | 25 Μαρτίου 2018, 18:41

    Δυστυχώς μετά την κατάργηση της Τεχνικής Στήριξης, το Υπουργείο προχωράει στην υποβάθμιση του ρόλου των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Υποβάθμιση γιατί δεν είναι λογικό να μπορέσει να πραγματοποιηθεί τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων ενός νομού με έναν Υπεύθυνο ΠΛΗΝΕΤ (ή ακόμα και δύο σε μεγαλύτερους νομούς). Οι ανάγκες των σχολικών εργαστηρίων και γενικά των σχολείων είναι πολύ μεγαλύτερες (απαρχαιωμένος εξοπλισμός, ανάγκη για αύξηση του εξοπλισμού στο σχολείο, κατάργηση του 3ώρου Υπεύθυνου ΣΕΠΕΗΥ, συμπλήρωση ωραρίου του πληροφορικού σε 2 - 5 σχολεία, δημιουργία εργαστηρίων σε Δημοτικά σχολεία που δεν υπήρχε, επισκέψεις σε σχολεία...). Αντίθετα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα λειτουργούσαν πιο αποδοτικά αν ο αριθμός του προσωπικού σε αυτά αυξανόταν, καθώς και αν αυξανόταν οι οικονομικοί πόροι προς τη δομή με τη μορφή εξοπλισμού, υλικών και διευκόλυνσης στις μετακινήσεις. Η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου δείχνει βιαστική. Ευτυχώς υπάρχουν αντιδράσεις όπως δείχνουν τα σχόλια της διαβούλευσης (που κατά το 90 ίσως και 99 % είναι αρνητικά στην πρωτοβουλία).