• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης' | 25 Μαρτίου 2018, 20:36

    (Ξεφεύγοντας από το : ό,τι έχει ο καθένας το προτείνει) 1) η μοριοδότηση των διδακτικών καθηκόντων πάνω από 10 και μέχρι 20 είναι υπέρμετρη και ευνοεί εμφανώς τους «μαθουσάλες» της εκπαίδευσης (τέτοια εμπειρία μπορεί να έχει αποκτηθεί ΚΑΙ από πολυετή υπηρεσία στην Α Γυμνασίου), πρέπει να δοθούν ευκαιρίες και σε νεότερους. Προτείνω κι εγώ τη μοριοδότηση : 4 μόρια συνολικά, 0,5 για κάθε έτος, για χρονική διάρκεια από 8 έτη έως 16 έτη. ως πιο δίκαιη επειδή δίνει την ευκαιρία και σε πιο νέους. (Τα 10 μόρια από τα 10 έως 20 υποσκελίζουν όλη την επιστημονική μοριοδότηση και είναι καταφανέστατα πονηρή και μελετημένη) 2) η διδακτική υπηρεσία που διαχωρίσθηκε από τα διδακτικά καθήκοντα με μεγάλη τέχνη, να μετράει με την έννοια που υπήρχε στις προκηρύξεις με τις οποίες επιλέχθηκαν τα στελέχη. Σ' αυτό το νομοσχέδιο η διδακτική υπηρεσία ορίζεται και διαχωρίζεται έτσι ώστε ουσιαστικά να μη λαμβάνεται υπόψη. Δεν είναι ηθικό και πρέπει να καταργηθεί ο διαχωρισμός γιατί αποκλείει ανθρώπους και γιατί δείχνει δρόμους στους επόμενους νομοθέτες 3) πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη γι αυτούς οι οποίοι έκαναν μετάταξη από τη Βθμια στην Αθμια και δεν καλύπτουν τα χρόνια στην οικεία βαθμίδα. Είναι πέρα για πέρα άδικο για τους μεταταγμένους 4) να καταργηθεί ως μέγα λάθος (θα αποδειχθεί σίγουρα και αντισυνταγματικό στη συνέχεια) ο περιορισμός θητειών για τα στελέχη. Είναι ενάντια στις ίσες ευκαιρίες των πολιτών και αποκλείει ανθρώπους οι οποίοι έχουν τεράστια εμπειρία και μπορούν να προσφέρουν στην Εκπαίδευση. Το μέτρο αυτό δίνει την αίσθηση της εκδίκησης προς τους "προηγούμενους", δεν είναι ηθικό και πρέπει επίσης να καταργηθεί γιατί αποκλείει ανθρώπους και γιατί δείχνει δρόμους στους επόμενους νομοθέτες 5) υπέρμετρη η μοριοδότηση του διδασκαλίου με 3 μόρια, περίπου όσο ένα μεταπτυχιακό (να γίνει 1,5 μόριο) 6) επίσης 1,5 μόριο στα μεταπτυχιακά ενός έτους 7) αν τελικά ισχύσει το κριτήριο της ξένης γλώσσας (Β2), τότε να είναι προαπαιτούμενο για όλα τα στελέχη εκπαίδευσης