Σχεδόν κανένας από τους λόγους του υπουργείου με τους οποίους προσπαθεί να υποστηρίξει την υποβολή τον Μάρτιο δεν ευσταθεί.
- 1 – 31 Μαρτίου είναι εντελώς ακατάλληλη περίοδος και τα παιδιά πρέπει να ασχολούνται με την προετοιμασία και όχι με το μηχανογραφικό.
- Η επεξεργασία των μηχανογραφικών με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές παίρνει ώρες η λίγες μέρες. Ο Μάρτιος δεν προσφέρει σε ταχύτητα. Η διαδικασία (δύσκολη λύση) πρέπει να αλλάξει, όχι ο χρόνος υποβολής (εύκολη λύση). Ο περισσότερος χρόνος είναι στη διόρθωση και στις άσκοπες διασταυρώσεις. Ας μας πει το υπουργείο πόσες μέρες νωρίτερα θα βγαίνουν τα αποτελέσματα λόγω της αλλαγής αυτής. Όχι γενικά πράγματα.
- Είναι καλό να ξέρει ο υποψήφιος τη βαθμολογία του και με όλα τα δεδομένα στα χέρια να αποφασίζει.
- Για ποιες υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού μιλάμε; Για τα δημόσια σχολεία πρόκειται; Από αυτό και μόνο φαίνετε το πόσο στον κόσμο τους είναι.
- Γιατί όχι μηχανογραφικό μέσω Internet ούτος η άλλως; Γιατί μόνο το Μάρτιο?
Τέλος, εάν υπάρχουν άλλοι λόγοι ας μας τους πουν και μπορεί να συμφωνήσουμε, όχι όμως να σερβίρονται σαν καλύτερα για τους μαθητές.
Σχεδόν κανένας από τους λόγους του υπουργείου με τους οποίους προσπαθεί να υποστηρίξει την υποβολή τον Μάρτιο δεν ευσταθεί. - 1 – 31 Μαρτίου είναι εντελώς ακατάλληλη περίοδος και τα παιδιά πρέπει να ασχολούνται με την προετοιμασία και όχι με το μηχανογραφικό. - Η επεξεργασία των μηχανογραφικών με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές παίρνει ώρες η λίγες μέρες. Ο Μάρτιος δεν προσφέρει σε ταχύτητα. Η διαδικασία (δύσκολη λύση) πρέπει να αλλάξει, όχι ο χρόνος υποβολής (εύκολη λύση). Ο περισσότερος χρόνος είναι στη διόρθωση και στις άσκοπες διασταυρώσεις. Ας μας πει το υπουργείο πόσες μέρες νωρίτερα θα βγαίνουν τα αποτελέσματα λόγω της αλλαγής αυτής. Όχι γενικά πράγματα. - Είναι καλό να ξέρει ο υποψήφιος τη βαθμολογία του και με όλα τα δεδομένα στα χέρια να αποφασίζει. - Για ποιες υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού μιλάμε; Για τα δημόσια σχολεία πρόκειται; Από αυτό και μόνο φαίνετε το πόσο στον κόσμο τους είναι. - Γιατί όχι μηχανογραφικό μέσω Internet ούτος η άλλως; Γιατί μόνο το Μάρτιο? Τέλος, εάν υπάρχουν άλλοι λόγοι ας μας τους πουν και μπορεί να συμφωνήσουμε, όχι όμως να σερβίρονται σαν καλύτερα για τους μαθητές.