• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσης' | 25 Μαρτίου 2018, 21:34

    Πρέπει να αυξηθεί η μοριοδότηση για τους τίτλους σπουδών και να μειωθεί το κριτήριο της προϋπηρεσίας. Πέρα των 15 χρόνων διδασκαλίας η αποτίμηση της προϋπηρεσίας δεν έχει νόημα. Αντιθέτως το κατά ανώτατο όριο 9 μορίων στους τίτλους σπουδών είναι κατάφωρη αδικία για όσους έχουν αυξημένα προσόντα (π.χ διδακτορικό, μεταπτυχιακό και δεύτερο μεταπτυχιακό). Πρέπει το ανώτατο όριο για τους τίτλους σπουδών να αυξηθεί στα 12-13 μόρια. Επίσης θα πρέπει να μην μοριοδοτούνται πτυχία που δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση. Προτείνεται να λαμβάνουν μοριοδότηση όσοι τίτλοι έχουν συνάφεια με το εκπαιδευτικό έργο. Σε αυτή τη λογική πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η δεύτερη ειδικότητα του εκπαιδευτικού. Το κριτήριο της προϋπηρεσίας από 10 έως 20 χρόνια μοριοδοτείται περισσότερο από ένα διδακτορικό και ένα μεταπτυχιακό μαζί. Τι γνώση αποκομίζει κάποιος εκπαιδευτικός σε αυτό το διάστημα που να αξίζει τόσο; Στις προηγούμενες κρίσεις η αποτίμηση της προϋπηρεσίας γινόταν από τα 8 έως τα 18 χρόνια. Πρέπει να δοθεί η ευκαιρία και σε νέους ανθρώπους να αναλάβουν θέσεις στη διοίκηση, διότι οι νέοι που έχουν τις γνώσεις, τη δύναμη και το κουράγιο θα δώσουν μεγαλύτερη ώθηση και θα ανταποκριθούν καλύτερα στις νέες εκπαιδευτικές προκλήσεις. Μην αποκλείσετε από τη διαδικασία τους νέους στην ηλικία των σαράντα προσοντούχους εκπαιδευτικούς.