• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 25 Μαρτίου 2018, 21:39

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Στο προσωπικό που στελεχώνουν τις μονάδες ειδικής εκπαίδευσης υπηρετεί και το ΕΕΠ και ΕΒΠ. Ως επιστήμονες και ως μέλη του συλλόγου εκπαιδευτικού προσωπικού του Σχολείου, συμμετέχουν στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής μονάδας και θα έπρεπε επίσης να συντονίζεται, να επιμορφώνεται και γενικώς να υποστηρίζεται από ένα επιστημονικό επιτελικό όργανο. Μέσα από την πρόταση του νομοσχεδίου το προσωπικό αυτό αγνοείται παντελώς και αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι δεν προβλέπεται η στελέχωση των Π.Ε.Κ.Ε.Σ με συντονιστές του υποστηρικτικού έργου του ΕΕΠ και ΕΒΠ που θα προέρχονται από τις αντίστοιχες ειδικότητες.(αρ.5 παρ. 1) Έτσι θα βρεθούμε μπροστά στο φαινόμενο του ανεπαρκούς εκπαιδευτικού συντονισμού, στην ακύρωση του επιστημονικού έργου του εν λόγω προσωπικού και στον διαχωρισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας σε δύο μη συνεργαζόμενες ομάδες. Ταυτόχρονα στο αρ. 22, παρ.3 αναφέρεται ότι ως συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης επιλέγονται ή εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων με ειδίκευση στην Ε.Α.Ε, ή μέλη Ε.Ε.Π με πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια . (τι σημαίνει διδακτική για το ΕΕΠ;)