• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Πλατάρος' | 25 Μαρτίου 2018, 22:21

    Ποίο το μέγεθος της ύβρεως να σχολιάζουμε το γιατί ο κόφτης θητειών είναι αντισυνταγματικός! Αφού δεν είναι προφανές, να το σχολιάσω για τους συντάκτες και κυρίως για όλους όσους τους αρέσει. Σπεύδω να πώ, ότι τα περισσότερα απ΄όσα «μας αρέσουν» είναι αντισυνταγματικά. λ.χ. να μην πληρώνουμε φόρους. Η Θεσμοθέτηση, δεν υπόκειται λοιπόν στην ευαρέσκεια του λαού κατ΄ανάγκην... Ο εκπαιδευτικός, είναι Δημόσιος υπάλληλος και πολίτης Έλληνας. Έχει δικαιώματα. Και υποχρεώσεις. Ο αριθμός των δικαιωμάτων του και των υποχρεώσεών του ως άθροισμα είναι άρτιος. Το γιατί, επαφίεται ως άσκηση για μάθημα Πολιτειολογίας σε επίπεδο Γυμνασίου. (Στην Ελλάδα αυτή η άσκηση θεωρείται δύσκολη) Δεν φεύγουμε από το θέμα, συνεχίζουμε.... Το δικαίωμα επαγγελματικής ανέλιξης και ανάπτυξης είναι ΣΧΕΔΟΝ ΦΥΣΙΚΟ. Για τέτοιο βασικό δικαίωμα ομιλούμε. Η ανέλιξη του κάθε υπαλλήλου του Κράτους, είναι εγγυημένη από το Σύνταγμα, όπου για λόγους ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ επιλέγονται οι κατά τεκμήριο ΑΡΙΣΤΟΙ. Βεβαίως οι εξουσίες βρίσκουν μεθόδους νοθείας των Συνταγματικών Αρχών ακώλυτης Υπηρεσιακής εξέλιξης εν αξιοκρατία, ακώλυτης ανάπτυξης προσωπικότητας, λογοδοσίας, ελέγχου, αρχής αιτιολόγησης κατά νόμο των αποφάσεων της Διοίκησης, αλλά ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΑ! Εδώ τα όρια έχουν υπερβληθεί ... Από που κι ως που η εκάστοτε συγκυριακή εκτελεστική εξουσία, έχει δικαίωμα να έχει νομοθετική πρωτοβουλία και να ζητήσει να νομοθετήσει από την Βουλή, κατάργηση του Δημοσίου συμφέροντος!!! ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΗ! Γίνετια αυτό; Η Πολιτεία ΘΕΛΕΙ ΑΞΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ. Αν κάποιος είναι άξιος, ΑΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΑΧΡΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ!!! Αρκεί να κρίνεται φυσικά. Αρκεί να αξιολογείται. Αρκεί να λογοδοτεί για πράξεις και παραλήψεις του. Αρκεί να κρίνεται και να ΕΠΑΝΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ..... Τι από τα παραπάνω είναι μη κατανοητό, μη θεμελιώδες, μη προφανές; Όπερ αντισυνταγματικός ο κόφτης θητειών. Κάποιοι, ως αντεπιχείρημα προβάλουν τον κόφτη θητειών σε Συντάγματα προηγμένων Κρατών για τους αιρετούς και άρα -λένε- γιατί όχι και εδώ; Απαντώ για τους καλής πίστεως ακροατές: διότι οι ΑΙΡΕΤΟΙ, παράγουν ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ. Αυτός είναι ο λόγος , ο αποχρών. Τι πάει να πει «πολιτικό χρήμα;» Βάζω μια υπογραφή από το που θα περάσει ο δρόμος και τα κτήματα εκεί τα βοσκοτόπια, αποκτούν αξία φιλέτου στα δικαστήρια. Ως πληροφορία την έχω μόνον εγώ και μπορώ να κερδοσκοπήσω με αυτήν. Δήμαρχοι , Περιφερειάρχες, Βουλευτές και κυρίως Υπουργοί, έχουν δυνατότητα παραγωγής πολιτικού χρήματος. Στην πραγματικότητα με όλες τις πράξεις και παραλήψεις τους ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΠΑΡΑΓΟΥΝ «ΠΟΛΙΤΙΚΟ» ΧΡΗΜΑ. Η παραγωγή «πολιτικού χρήματος» ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΗ! Η παραγωγή πολιτικού χρήματος από την ίδια της την φύση, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ως προς την ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ. Είμαι αιρετός και ασκώ τα καθήκοντά μου που έγκεινται σε αποφάσεις αυξήσεως τιμολογίων, απολύσεων, προσλήψεων, προαγωγών, αγορών, προμηθειών, εγκρίσεων πολεοδομικών σχεδίων (υπεραξία) κτλ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΝΟΜΙΜΑ! Φανταστείτε να είναι και ευεπίφοροι στην κομπίνα (Εδώ στην Ελλάδα είναι όλοι τίμιοι) Ε λοιπόν, είπαν να βάλλουν ΚΟΦΤΕΣ ΘΗΤΕΙΩΝ ΣΕ ΑΙΡΕΤΟΥΣ! ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΙΡΕΤΟΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΡΕΥΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ! Κι έβαλαν συνταγματική πρόβλεψη: «Δεν χάνει η Βενετιά βελόνι στα τόσα εκατομμύρια ενός έθνους να βρεθεί ένας εξ ίσου άξιος! Και ερωτώ: Έχει κάποια σχέση το στέλεχος της εκπαίδευσης με παραγωγή πολιτικού χρήματος; ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ! Εκτελεί νόμους! Δεν παράγει νόμους! Δεν παράγει αποφάσεις! Όπου έχει δικαίωμα παραγωγής αποφάσεων, είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΕΡΙΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ! Στις 114 απουσίες μένεις! Θα κάνεις 280 και θα σε περάσουμε; Θα το καρφώσει κάποιος και θα πάμε ΦΥΛΑΚΗ! Το ρισκάρουμε; Ως υπουργός όμως υπογράφω αυξήσεις σε τιμολόγια με κάποια οικονομοτεχνική μελέτη που μπορεί να έχει ένας «βαθμό ελευθερίας» παραγωγής λίγου ή μεγάλου ποσού. Χάνει η Βενετιά βελόνι αν κάποιο στέλεχος δεν ξαναγίνει Διευθυντής; Ισχυρίζομαι, ότι χάνει η Βενετιά ΠΟΛΛΑ ΓΡΟΣΙΑ, όταν το στέλεχος που ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ, είναι ΑΞΙΟ, δηλ. Έμπειρο, επιμορφωμένο, εκπαιδευμένο, με γνώση του χώρου, με ικανότητες. Αυτά είναι ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. Αν τα έχει , να συνεχίσει ΔΙΑ ΒΙΟΥ! Γιατί όχι; Στις προηγούμενες κρίσεις οι υποβληθείσες αιτήσεις Πανελληνίως ήταν 30% ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ!!!! ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ!!! Γιατί άραγε; (Κι αυτό επαφίεται ως άσκηση, δύσκολη)