• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΨΑΣΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ' | 25 Μαρτίου 2018, 22:41

    Από τις θέσεις που προβλέπονται φαίνεται ότι ο νομοθέτης θεωρεί αναγκαία σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας να υπάρχει μόνο στήριξη για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αποτελούν τη μειοψηφία του σχολικού πληθυσμού . Τι γίνεται με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές χωρίς ειδικές ανάγκες, θέματα των οποίων ήταν μέχρι τώρα στην υπευθυνότητα του Συμβούλου Γενικής Παιδαγωγικής Ευθύνης με έδρα στην περιφερειακή ενότητα κοντά στα σχολεία ευθύνης του. Θα πρέπει να προβλεφθούν σε επίπεδο ΚΕΣΥ και θέσεις ειδικοτήτων για στήριξη σε θέματα επιστημονικής και παιδαγωγικής ευθύνης, έστω με κάποια ειδίκευση σε θέματα Παιδαγωγικής αλλά όχι μόνο με ειδίκευση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.