Πολύ κακό για το τίποτα.Αφελέστατα επιχειρήματα(;),και ορισμένα εντελώς αστεία(π.χ. πιο άνετη αναζήτηση κατοικίας!!!),στην προσπαθεια να δικαιολογηθεί η επιλογή του Μαρτίου.Όλα όσα προβάλλονται ως πλεονεκτήματα γι΄ αυτό το διάστημα μπορεί ο μαθητής να τα κάνει και μετά τα αποτελέσματα.
Πολύ κακό για το τίποτα.Αφελέστατα επιχειρήματα(;),και ορισμένα εντελώς αστεία(π.χ. πιο άνετη αναζήτηση κατοικίας!!!),στην προσπαθεια να δικαιολογηθεί η επιλογή του Μαρτίου.Όλα όσα προβάλλονται ως πλεονεκτήματα γι΄ αυτό το διάστημα μπορεί ο μαθητής να τα κάνει και μετά τα αποτελέσματα.