• Σχόλιο του χρήστη 'Εκπαιδευτικός Τάξης' | 25 Μαρτίου 2018, 23:50

    Η κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων θα σημάνει ταυτόχρονα και το γκρέμισμα-εκμηδενισμό των όποιων θετικών στοιχείων (γιατί δεν είναι δυνατό να είναι όλα στραβά κι ανάποδα!!!) του θεσμού αυτού. Το πρωταρχικό – θεμελιώδες ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Έγινε κάποια επίσημη (από το ΥΠΠΕΘ) έρευνα-αποτίμηση! του θεσμού του σχολικού συμβούλου (έστω και με ανώνυμα ερωτηματολόγια) που να δικαιολογεί την κατάργησή του; Αν ναι, τότε γιατί δεν δημοσιοποιείτε ώστε να γνωρίζουμε όλοι την αναγκαιότητα της κατάργησης; Αν όχι, τότε ποια είναι τα πραγματικά κίνητρα αυτής της κατάργησης;